〝●大B﹏〝留言板板↑

 

 

 

puiki0825
暱稱: 細琪﹏^*││大B
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
如果有一天我突然消失...
可是...你的心沒有耳朵...
頭好痛好痛
比朱正成先生放飛機
唉> <
文章分類
全部 (204)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
嬌嬌好令令唷!
日誌統計
文章總數: 204
留言總數: 13
今日人氣: 0
累積人氣: 2075
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 7 日  星期三 晴天
出街街 愉快      

今日MIKKO放左假唷~我一放工就即刻

換衫去銀行攞錢同茄茄出街街...我地行

左一陣食埋野食去左影相相之後去左睇

人細鬼壞好攪笑呀入面個BB...之後返家家

一陣蟲蟲就用視像打黎同佢玩左陣就叫左

我出去落D....落到元朗搵佢地已經好眼訓

係車訓左好耐先出到去都3點啦....我地落左

348開頭我地入到一陣蟲蟲嘔~全部人冇玩

睇住佢...5點幾我地開始玩玩到朝9點先走

去左飲野~坐到差唔多11點我頂唔到好眼訓

走先~12點幾先返到屯門

刊登時間︰2005-09-09 01:00 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 6 日  星期二 晴天
唉~      

你都係第一個咁樣同我講既人.....

原來我對人好係冇用嫁~最後比個

朋友咁樣講野!啞晒呀....唉

(你對人好,人地會對你好)呢句野係

假嫁....今日開到戶口啦~聽日有得

見茄茄啦....有好多野想傾呀~

刊登時間︰2005-09-07 12:17 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 5 日  星期一 晴天
超無奈 不安      

今日諗住有錢,頂佢~要有戶口先攞到....

好啦諗住食完飯同阿瑩去銀行開返個點知

要地址証明好啦~即刻返屋企攞點知.....

又開唔到~激到我成隻牛咁跳跳下=.="

唉!攞唔到錢呀.....點同蕃茄TAKI出街街唷..

刊登時間︰2005-09-05 11:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
開心 熱情      

琴日超灰冇人同我傾計!好在仲有TAKI嫁

姐~佢同我傾左成晚電話,電話冇電就用咪

傾過一路同佢傾電話就一路同我一齊打機

好開心呀!耐冇同佢傾過計又覺得佢得意左

笑左,我諗住同佢打機打到5點覺豬既因為

聽日仲要返工,點知5點都未訓仲起到傾緊仲

有D好攪既野~佢讀D字讀錯左比我笑左佢好

耐(多東,多蔥又多春)哈哈哈哈....攪笑

最後都係朝早7點先訓~訓一陣就要起身返工

唷!仲要唔知醒差D冇返到=.="

刊登時間︰2005-09-05 11:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 4 日  星期日 晴天
     

今日好肚仔痛...又冇咩心情又冇乜點

同人傾過計...夜晚果陣同姐夫傾左一

陣~嗚嗚~妹豬隻眼唔知咩事唔知係咪

病左好驚驚呀~好驚佢有事呀!見到佢

咁又喊左一陣........

刊登時間︰2005-09-05 12:13 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
唔開心      

好累好辛苦呀!好唔開心呀今日...未試過係

條街比人屌到喊嫁~我做錯野比人屌唔係問

題我企係門口都唔駛咁大聲係到屌呀!一喊

又諗起你地果一刻好想見到你地呀~好掛住

你地好想同你傾計呀...>.<咁岩老鼠返黎知

我喊~同文慧小丸係咁哄我~唔該晒你地呀~

唉!到而家都係好唔開心呀....

刊登時間︰2005-09-04 05:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 3 日  星期六 晴天
返去食飯      

今曰返11收3...之後係青森食埋飯係到玩

BB!吹陣水就去吉吉搵小茵子行一陣就返

左去青森食飯~今日佢地爆場呀好在我收

左工姐~之後去左玩篤篤機就返左家家啦..

唉!我好耐冇見你地啦(細B﹏家姐)...好掛

住你地呀!係咁睇返同你地影既相同VIDEO

唉~話左返工冇朋友嫁啦...返工返得辛苦想

同你地傾下計,點知傾唔耐又嘈下冇得傾>.<

刊登時間︰2005-09-03 10:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 2 日  星期五 晴天
頭痛      

今日返11放11...食飯果陣波叔叫我坐埋

過去食~個個都話波叔錫我話就黎認我做

契女~哈哈!攪笑...波叔仲請我食雪糕佢知

我鐘意魚話聽日買條魚比我食~開心...今

日黎左個新同事叫ME佢好攪笑嫁~我幫佢

做左小小野~佢就痴晒個頭黎係咁唔該我..

真得意~放工果陣仲同佢一齊坐車車返黎..

刊登時間︰2005-09-03 01:39 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 1 日  星期四 晴天
屯門﹏旺角      

今日返11放3,mikko仲叫我放工留係到食

飯坐陣係到玩,阿塋早左返黎我就陪左佢一

陣等佢開得工先走~之後出左去行左陣買野

9點幾到就坐車返家家咯~

刊登時間︰2005-09-01 11:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 31 日  星期三 晴天
唔開心      

唉~今日超級唔開心呀.....同蕃茄阿瑩傾左陣

到同細B傾果陣點知傾到燥底...唉!灰晒

刊登時間︰2005-09-01 03:24 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 30 日  星期二 晴天
跳舞 疑惑      

嘩~我今日行過仁愛果邊見到有人表演

分別有三組人,每組有三個人,兩姐女一

組男係到跳D HIT POP既舞~嘩!真係好

正...睇得我好開心~早知果陣我學晒去啦

而家又唔記得點跳!激死...今日同家姐傾

電話都好耐冇傾過啦~傾得好開心丫...

刊登時間︰2005-08-31 12:25 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
熱暈      

點解唔可以工作時工作,遊戲時遊戲呢?

我每一刻都係見你地笑住係到玩..>.<

真係有D唔係咁鐘意~雖然我都鐘意玩

但點解你地唔可以認真D呢...?

 

難道造成任何事..都因我任性 導致我們生疏了?

刊登時間︰2005-08-30 04:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 29 日  星期一 晴天
黑左啦又... 驚訝      

唉~又黑左啦!今日下午食飯食完同左阿章

mikko出左去買野...阿章係咁扭mikko買

個野比佢~比佢兩個笑死得呀...返到去食多

小小野就覺豬啦~好累呀今日琴日2點幾先

返到家家3點就覺豬左啦~so今日要早D覺豬

今日阿章好好人呀!佢係到食緊拉面我話好肚

餓佢就比左D我食呀~哈....但唔比得人知...

 

刊登時間︰2005-08-30 12:16 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 28 日  星期日 晴天
開會      

今日食完飯同mikko係地下到覺豬.....

訓我好開心呀~冇人嘈住我地~嘻......

夜晚超多人呀!多到暈呀!之後11點幾收

好晒D野~就坐左係到聽野開會....2點鐘

先走得~老鼠同文慧阿塋三個去左唱K個

個都問做乜唔跟佢地去~一佢地冇叫二我

都冇錢又累~SO返屋企係最好既....

刊登時間︰2005-08-29 02:40 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 27 日  星期六 晴天
食野      

嗚嗚~今日係咁比人嘈住冇得覺豬>.<衰人黎嫁

夜晚11點幾到同左小丸去左食野,食完就走啦...

同細B傾住電話返家家好攪笑呀!嘻....好耐冇傾

得咁開心啦........

刊登時間︰2005-08-28 01:58 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 26 日  星期五 晴天
食得好飽唷      

哈哈~今日同左我阿媽去左青森到食野....

我叫左好多野食呀!老鼠成日走左過黎同佢

玩~我阿媽仲串佢大籮笑死我呀!食完行左

陣就返左家家啦....煮完飯點知冇一樣食得

激死~只好落買野食我又買左好多野返黎食

唷~嘻嘻.......好多野食呀!開心死唷

刊登時間︰2005-08-27 12:29 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 25 日  星期四 晴天
燥底 無奈      

今日唔夠訓超燥底發脾4....冇乜點同人講野...

今日個個都死下死下咁~一到食飯個個訓著晒

我都訓著埋~小丸帶左個B落黎我同文慧MIKKO

都醒左係咁玩B~個B好得意嫁2個月大...對眼仔

好鬼死大嫁~超得意呀!!!嘻~仲同佢影左相相

刊登時間︰2005-08-26 12:07 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 24 日  星期三 晴天
返大陸 愉快      

今日冇特別又係同佢地一齊....夜晚等埋老鼠一齊

返屋企,點知佢要計埋數先走得,我又怕黑唔想一個

人行返去咪等埋佢囉!同佢一齊計數點知阿老細話返

大陸按摩咁就夜媽媽12點幾返屋企放低d野就打的

由屯門去大陸按摩,諗住一路按一路訓點知條友好似

打人咁按,痛死左>.<仲要佢按按下訓下醒下咁按....

頂佢.....今朝10點到就返到黎10:30就出過去!

刊登時間︰2005-08-26 12:01 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 23 日  星期二 晴天
文慧生日唷 開心      

今日文慧生日超攪笑呀!生日都比我地全部串...哈

老鼠叫我開後門比佢入黎放左個蛋糕係到~我地一

拎到出去文慧笑到見牙唔見眼~我琴日覺豬果陣醒

左兩次...分別夢見兩個人一個係家姐一個係細B...

夢見細B果個就衰野嚇醒,家姐果個就喊醒既~唉!!!

家姐開頭話上黎因為我話早訓佢就冇黎到啦..

刊登時間︰2005-08-24 12:19 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 22 日  星期一 晴天
攪笑      

今日4點先去果到去到個個訓晒咁制....

有D悶MIKKO訓醒就同我左玩過~玩左

一陣我就走啦!笑死我啦~去吉吉同我家

人食飯返家家

刊登時間︰2005-08-23 01:01 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]