| «‹ August 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
| 2005 年 9 月 7 日 星期三 |
 | |
出街街
 |
今日MIKKO放左假唷~我一放工就即刻
換衫去銀行攞錢同茄茄出街街...我地行
左一陣食埋野食去左影相相之後去左睇
人細鬼壞好攪笑呀入面個BB...之後返家家
一陣蟲蟲就用視像打黎同佢玩左陣就叫左
我出去落D....落到元朗搵佢地已經好眼訓
係車訓左好耐先出到去都3點啦....我地落左
348開頭我地入到一陣蟲蟲嘔~全部人冇玩
睇住佢...5點幾我地開始玩玩到朝9點先走
去左飲野~坐到差唔多11點我頂唔到好眼訓
走先~12點幾先返到屯門
|
| 刊登時間︰2005-09-09 01:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 6 日 星期二 |
 | |
唉~
 |
你都係第一個咁樣同我講既人.....
原來我對人好係冇用嫁~最後比個
朋友咁樣講野!啞晒呀....唉
(你對人好,人地會對你好)呢句野係
假嫁....今日開到戶口啦~聽日有得
見茄茄啦....有好多野想傾呀~ |
| 刊登時間︰2005-09-07 12:17 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 5 日 星期一 |
 | |
超無奈
 |
今日諗住有錢,頂佢~要有戶口先攞到....
好啦諗住食完飯同阿瑩去銀行開返個點知
要地址証明好啦~即刻返屋企攞點知.....
又開唔到~激到我成隻牛咁跳跳下=.="
唉!攞唔到錢呀.....點同蕃茄TAKI出街街唷.. |
| 刊登時間︰2005-09-05 11:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
開心
 |
琴日超灰冇人同我傾計!好在仲有TAKI嫁
姐~佢同我傾左成晚電話,電話冇電就用咪
傾過一路同佢傾電話就一路同我一齊打機
好開心呀!耐冇同佢傾過計又覺得佢得意左
攪笑左,我諗住同佢打機打到5點覺豬既因為
聽日仲要返工,點知5點都未訓仲起到傾緊仲
有D好攪既野~佢讀D字讀錯左比我笑左佢好
耐(多東,多蔥又多春)哈哈哈哈....攪笑
最後都係朝早7點先訓~訓一陣就要起身返工
唷!仲要唔知醒差D冇返到=.=" |
| 刊登時間︰2005-09-05 11:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 4 日 星期日 |
 | |
唉
 |
今日好肚仔痛...又冇咩心情又冇乜點
同人傾過計...夜晚果陣同姐夫傾左一
陣~嗚嗚~妹豬隻眼唔知咩事唔知係咪
病左好驚驚呀~好驚佢有事呀!見到佢
咁又喊左一陣........灰 |
| 刊登時間︰2005-09-05 12:13 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
唔開心
 |
好累好辛苦呀!好唔開心呀今日...未試過係
條街比人屌到喊嫁~我做錯野比人屌唔係問
題我企係門口都唔駛咁大聲係到屌呀!一喊
又諗起你地果一刻好想見到你地呀~好掛住
你地好想同你傾計呀...>.<咁岩老鼠返黎知
我喊~同文慧小丸係咁哄我~唔該晒你地呀~
唉!到而家都係好唔開心呀.... |
| 刊登時間︰2005-09-04 05:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 3 日 星期六 |
 | |
返去食飯
 |
今曰返11收3...之後係青森食埋飯係到玩
BB!吹陣水就去吉吉搵小茵子行一陣就返
左去青森食飯~今日佢地爆場呀好在我收
左工姐~之後去左玩篤篤機就返左家家啦..
唉!我好耐冇見你地啦(細B﹏家姐)...好掛
住你地呀!係咁睇返同你地影既相同VIDEO
唉~話左返工冇朋友嫁啦...返工返得辛苦想
同你地傾下計,點知傾唔耐又嘈下冇得傾>.< |
| 刊登時間︰2005-09-03 10:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 2 日 星期五 |
 | |
頭痛
 |
今日返11放11...食飯果陣波叔叫我坐埋
過去食~個個都話波叔錫我話就黎認我做
契女~哈哈!攪笑...波叔仲請我食雪糕佢知
我鐘意魚話聽日買條魚比我食~開心...今
日黎左個新同事叫ME佢好攪笑嫁~我幫佢
做左小小野~佢就痴晒個頭黎係咁唔該我..
真得意~放工果陣仲同佢一齊坐車車返黎.. |
| 刊登時間︰2005-09-03 01:39 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 1 日 星期四 |
 | |
屯門﹏旺角
 |
今日返11放3,mikko仲叫我放工留係到食
飯坐陣係到玩,阿塋早左返黎我就陪左佢一
陣等佢開得工先走~之後出左去行左陣買野
9點幾到就坐車返家家咯~ |
| 刊登時間︰2005-09-01 11:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 8 月 31 日 星期三 |
 | |
唔開心
 |
唉~今日超級唔開心呀.....同蕃茄阿瑩傾左陣
到同細B傾果陣點知傾到燥底...唉!灰晒 |
| 刊登時間︰2005-09-01 03:24 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 8 月 30 日 星期二 |
 | |
跳舞
 |
嘩~我今日行過仁愛果邊見到有人表演
分別有三組人,每組有三個人,兩姐女一
組男係到跳D HIT POP既舞~嘩!真係好
正...睇得我好開心~早知果陣我學晒去啦
而家又唔記得點跳!激死...今日同家姐傾
電話都好耐冇傾過啦~傾得好開心丫... |
| 刊登時間︰2005-08-31 12:25 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
熱暈
 |
點解唔可以工作時工作,遊戲時遊戲呢?
我每一刻都係見你地笑住係到玩..>.<
真係有D唔係咁鐘意~雖然我都鐘意玩
但點解你地唔可以認真D呢...?
難道造成任何事..都因我任性 導致我們生疏了? |
| 刊登時間︰2005-08-30 04:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 8 月 29 日 星期一 |
 | |
黑左啦又...
 |
唉~又黑左啦!今日下午食飯食完同左阿章
mikko出左去買野...阿章係咁扭mikko買
個野比佢~比佢兩個笑死得呀...返到去食多
小小野就覺豬啦~好累呀今日琴日2點幾先
返到家家3點就覺豬左啦~so今日要早D覺豬
今日阿章好好人呀!佢係到食緊拉面我話好肚
餓佢就比左D我食呀~哈....但唔比得人知...
|
| 刊登時間︰2005-08-30 12:16 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 8 月 28 日 星期日 |
 | |
開會
 |
今日食完飯同mikko係地下到覺豬.....
訓我好開心呀~冇人嘈住我地~嘻......
夜晚超多人呀!多到暈呀!之後11點幾收
好晒D野~就坐左係到聽野開會....2點鐘
先走得~老鼠同文慧阿塋三個去左唱K個
個都問做乜唔跟佢地去~一佢地冇叫二我
都冇錢又累~SO返屋企係最好既.... |
| 刊登時間︰2005-08-29 02:40 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 8 月 27 日 星期六 |
 | |
食野
 |
嗚嗚~今日係咁比人嘈住冇得覺豬>.<衰人黎嫁
夜晚11點幾到同左小丸去左食野,食完就走啦...
同細B傾住電話返家家好攪笑呀!嘻....好耐冇傾
得咁開心啦........ |
| 刊登時間︰2005-08-28 01:58 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 8 月 26 日 星期五 |
 | |
食得好飽唷
 |
哈哈~今日同左我阿媽去左青森到食野....
我叫左好多野食呀!老鼠成日走左過黎同佢
玩~我阿媽仲串佢大籮笑死我呀!食完行左
陣就返左家家啦....煮完飯點知冇一樣食得
激死~只好落買野食我又買左好多野返黎食
唷~嘻嘻.......好多野食呀!開心死唷 |
| 刊登時間︰2005-08-27 12:29 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 8 月 25 日 星期四 |
 | |
燥底
 |
今日唔夠訓超燥底發脾4....冇乜點同人講野...
今日個個都死下死下咁~一到食飯個個訓著晒
我都訓著埋~小丸帶左個B落黎我同文慧MIKKO
都醒左係咁玩B~個B好得意嫁2個月大...對眼仔
好鬼死大嫁~超得意呀!!!嘻~仲同佢影左相相 |
| 刊登時間︰2005-08-26 12:07 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 8 月 24 日 星期三 |
 | |
返大陸
 |
今日冇特別又係同佢地一齊....夜晚等埋老鼠一齊
返屋企,點知佢要計埋數先走得,我又怕黑唔想一個
人行返去咪等埋佢囉!同佢一齊計數點知阿老細話返
大陸按摩咁就夜媽媽12點幾返屋企放低d野就打的
由屯門去大陸按摩,諗住一路按一路訓點知條友好似
打人咁按,痛死左>.<仲要佢按按下訓下醒下咁按....
頂佢.....今朝10點到就返到黎10:30就出過去! |
| 刊登時間︰2005-08-26 12:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 8 月 23 日 星期二 |
 | |
文慧生日唷
 |
今日文慧生日超攪笑呀!生日都比我地全部串...哈
老鼠叫我開後門比佢入黎放左個蛋糕係到~我地一
拎到出去文慧笑到見牙唔見眼~我琴日覺豬果陣醒
左兩次...分別夢見兩個人一個係家姐一個係細B...
夢見細B果個就衰野嚇醒,家姐果個就喊醒既~唉!!!
家姐開頭話上黎因為我話早訓佢就冇黎到啦.. |
| 刊登時間︰2005-08-24 12:19 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 8 月 22 日 星期一 |
 | |
攪笑
 |
今日4點先去果到去到個個訓晒咁制....
有D悶MIKKO訓醒就同我左玩過~玩左
一陣我就走啦!笑死我啦~去吉吉同我家
人食飯返家家 |
| 刊登時間︰2005-08-23 01:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|