今日一朝早醒左同細B傾電電,傾到5:30到突然我地想踩
單車就打左比阿樽叫佢出黎踩單車7:00AM到落天水圍!
同細B行過去搵佢,嘩~個太陽伯伯笑得幾開心呀!踩到我中
暑>.<好暈唷!十點幾踩完同細B走左去我的到陪佢食野...
佢就落左元朗搵人!我諗住返家點知打左比倩玉我又落左去
元朗搵佢陪佢返工..我同倩玉鴨仔佢地去左千色諗住打機既
點知我地4個行到門口我地個個冇入到去得鴨仔入左去仲要
比人查...我地個個笑到收唔到聲~鴨仔超魚咁行返出黎~卡
係到玩今日見到好多朋友仔呀~有(細B,芷攸,CC,小倩,阿珊,
WENDY,TAKI)佢地!同倩玉佢地玩到夜晚去左搵一搵家姐
左搵返佢地,行黎行去搵佢地行到我到隻腳好Q痛>.<之後又
入返朗屏去家姐屋企坐左陣又落街搵人..12點幾先返到屋企...
同細B傾陣電電傾到1點幾就覺豬啦...嘩我同細B隻腳痛到喊
咁制...要查野先訓到...今日真係由朝玩到晚啦但都痛得好開
心...嘰嘰!痛到傻左 |