〝●大B﹏〝留言板板↑

 

 

 

puiki0825
暱稱: 細琪﹏^*││大B
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
如果有一天我突然消失...
可是...你的心沒有耳朵...
頭好痛好痛
比朱正成先生放飛機
唉> <
文章分類
全部 (204)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
嬌嬌好令令唷!
日誌統計
文章總數: 204
留言總數: 13
今日人氣: 0
累積人氣: 2071
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 7 月 9 日  星期六 晴天
驚訝      

今日3點到出左去同我阿媽飲茶..飲完落左蕃茄到見一見佢

就走左!之後就去左嘉湖會所到同細B阿饒篤波篤左一個鐘

到就去左天瑞到坐買左兩支酒同細B一人一支飲~之後又去

左接阿仔我地係條街玩到癫晒咁...玩左陣我D FD就渣左車

黎車我地兩個入人屋企玩...嘩~傻嫁!飲到我傻呀!又飲紅酒

啤酒,清酒,烈酒....飲完都4:30我同細B唔飲走左~佢地都飲

到車唔到我地走....我地都係自己行返出去坐車~5:30到返到

屋企!家姐又打黎幫佢攪D野..仲要等埋細B電話先安心覺豬..

都唔知要等到幾點...飲到我周身痛又紅..卡卡*"而家都朝早

6:30細B打黎啦~

刊登時間︰2005-07-10 06:22 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2005 年 7 月 8 日  星期五 晴天
篤波 疑惑      

D叮叮都冇晒啦~凌晨1:30到先落到黎去左X打左一陣機

就落左CAFE坐啦...我好耐冇去過啦落到同佢D係到吹水

同阿華細B係到玩斜叮...細B唔駛一陣就學識玩啦!玩到差

唔多3:00到佢地收工啦!我同細B一路行一路係到傾計行行

下我地行左去雞地公園坐係到傾計...一傾就傾到朝頭早啦..

仲要毛啦啦落好大雨喎作死~我仲要又急喎死衰B又係到係

咁忍我笑又去唔到超大雨...仲要毛啦啦走左隻曱由出黎細B

叫得幾大聲呀幾多人望住呀!>.<係咁忍我笑我頂唔到跑左出

去搵廁所!哈哈~我同細B由頭濕到落腳咁去左人家到飲茶....

我地由8點幾飲到10點幾到先走~之後我地兩個就走左去南安

篤波10:30篤到12:30先走...左去左搵倩玉!嘩~成晚冇訓我

地兩個成隻喪屍咁....玩到4:30我地走啦~返到屋企我都5:30

洗完白白又同細B傾電電...哈~傾到夜晚8:30細B講講下都訓

著左啦~我聽埋公主打歌都11點啦~我真係頂唔到啦~要覺豬啦

刊登時間︰2005-07-08 10:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2005 年 7 月 7 日  星期四 晴天
火唷 無奈      

今日12點幾一個電話比我阿媽咁嘈醒左啦...叫我起身

出出面飲茶~我兩點2坐車出去差唔多5點到飲完!同我

阿媽行左陣街街,我個fd話出黎搵我點知佢出黎行開左

一陣之後就唔見左佢,最火就係佢唔搵返我唔出聲講句

仲要係佢自己打錯電話黎比我知道佢唔返黎...我火得

制同我阿媽行左陣就返家家!點知一返到屋企同細B講完

兩句,蕃茄就打黎叫我落元朗食飯飯唷!我同蕃茄仲影左

相相唷~之後我地就同埋楊軒阿偉去一番到食野...嘩!!!!

D野正得佢丫飽到我行唔到咁制~食完都10點幾啦我地4

個就上左去太陽篤波...我同蕃茄就坐左係到玩係到吹水

12點幾篤完走啦~點知細B打比我話落黎元朗搵我...咁我

咪留左係到等佢囉....

刊登時間︰2005-07-08 08:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2005 年 7 月 6 日  星期三 晴天
飽飽 驚訝      

今日有條話請我食野咁我咪搵埋細o妹陪我出囉~我地差

唔多5點幾先出到去吉島,去左小巴黎食野飽到我暈呀>.<

細o妹又唔食喎攪到我好似好大食咁...行左8點幾佢就返家

家啦~我就留左係吉吉等我個FD放工...等得好辛苦終於到

10:30啦~我地走左去大拇指食野^^飽到嘔呀!之後去柏麗

到打左陣機就返家家啦~

刊登時間︰2005-07-07 01:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2005 年 7 月 5 日  星期二 晴天
韓燒 開心      

今朝4點同細B傾電話傾到朝早11點幾...佢就覺豬啦我

就係到玩電腦,肚仔餓添又冇野食>.<等到1點我阿媽起

身呀佢今日唔駛返工諗住落街飲茶丫...點知佢話同我去

食韓燒~嘩!正唷...我今日個早餐就係韓燒啦,家姐今日又

係放假我地食完野行左陣就返家家等家姐黎...好開心呀!

有得見家姐佢仲買左D野飲上黎比我地...佢今日仲幫我同

我阿媽係到線面..線完好滑唷但有D痛!整好我就幫家姐染

頭髮~到夜晚十一點幾啦..家姐話去飲酒叫我叫埋細B一齊

去點知個衰妹話著得唔好冇黎到...最後細B冇去我都冇去到

但我都累累地家姐去到打比我講左兩句我都訓著左!到細B兩

點幾打黎佢同我都係傾到3點幾就訓啦..一訓到天光...

刊登時間︰2005-07-06 12:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2005 年 7 月 4 日  星期一 晴天
爆笑 開心      

我點幾醒左諗住細B醒左丫~點知個衰妹未起身我係到

等佢醒~3點幾細B醒啦...等佢整野落元朗仲落左姐姐到

剪頭髮剪完都8點幾啦~行左陣同細B落左寳城打機...我

都唔識玩打到我傻呀!嘻嘻...打完我地就返左落天水圍搵

鴨仔同KINKI...我地坐左係奶佬到玩超爆笑呀!佢地係咁

扮大陸人D聲係到大大聲咁講野...超多人望住呀幾魚呀...

玩左好耐12:30我就坐車走啦....係到等車又同佢地玩....

嘩~踩完單車第3日啦我同細B隻腳仲痛緊囉..超辛苦呀..嗚

 

刊登時間︰2005-07-05 12:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2005 年 7 月 3 日  星期日 晴天
踩單車 傷心      

今日一朝早醒左同細B傾電電,傾到5:30到突然我地想踩

單車就打左比阿樽叫佢出黎踩單車7:00AM到落天水圍!

同細B行過去搵佢,嘩~個太陽伯伯笑得幾開心呀!踩到我中

暑>.<好暈唷!十點幾踩完同細B走左去我的到陪佢食野...

佢就落左元朗搵人!我諗住返家點知打左比倩玉我又落左去

元朗搵佢陪佢返工..我同倩玉鴨仔佢地去左千色諗住打機既

點知我地4個行到門口我地個個冇入到去得鴨仔入左去仲要

比人查...我地個個笑到收唔到聲~鴨仔超魚咁行返出黎~卡

係到玩今日見到好多朋友仔呀~有(細B,芷攸,CC,小倩,阿珊,

WENDY,TAKI)佢地!同倩玉佢地玩到夜晚去左搵一搵家姐

左搵返佢地,行黎行去搵佢地行到我到隻腳好Q痛>.<之後又

入返朗屏去家姐屋企坐左陣又落街搵人..12點幾先返到屋企...

同細B傾陣電電傾到1點幾就覺豬啦...嘩我同細B隻腳痛到喊

咁制...要查野先訓到...今日真係由朝玩到晚啦但都痛得好開

心...嘰嘰!痛到傻左

刊登時間︰2005-07-04 04:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2005 年 7 月 1 日  星期五 晴天
疑惑      

今日好正呀!公主一早online但今日唔係佢打碟呀!!

係佢親哥哥打碟...超正呀!佢成家個個都識打碟總要

係大DJ...打D歌D拍子好快好正~由日頭打到夜晚都

冇停過我食飯都聽住...好開心呀聽得...一點幾就去左

覺豬啦....嘰嘰

刊登時間︰2005-07-02 02:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2005 年 6 月 30 日  星期四 晴天
不安      

哈~岩岩好24個鐘冇訓過啦...同細B傾電話都係到今朝

8點啦~佢訓左我一直係到玩直至我打比老鼠同佢玩左一

陣就同細o妹開CAM開咪玩msn開心晒...玩到5:00PM

有條友入左黎屯門搵我(唔識既)我就叫埋細o妹陪我出~

嘩~個條友超級燒極呀!幾想死呀...佢出黎咁耐比我屌足

咁耐!陰公┌行左陣佢走左我地7點到都返家家食飯...睇

埋電視就覺豬啦~1點幾細B就打黎諗住同佢傾佢知我岩

訓左一陣又叫我訓,我話同佢傾又唔傾...火得制電話都

熄埋...此終訓唔耐朝早6點就碌左起身啦..無奈>.<

 

刊登時間︰2005-07-01 08:54 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
=.= 鬱悶      

落雨~落雨~落雨~落雨~

落雨~落雨~落雨又落雨~

痴線嫁!落街淋下雨諗下野

醒晒...好多日冇出過街啦..

灰~訓訓訓

刊登時間︰2005-06-30 11:41 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2005 年 6 月 25 日  星期六 晴天
頭文字D﹏喪屍 疑惑      

好野!出發去睇〝頭文字D〞啦...睇完都十點啦...超正呀!

跟住我地等埋阿宗同阿樽去左奶佬到食飯飯同打機機....

次後我地去阿宗屋企玩...佢就覺豬我就同細B係到傾計成

晚又冇訓過...到朝早8:20到我就去細B屋企等佢換衫我就

覺豬左...十點鐘佢叫醒我出門口總要比佢話我個樣好似喊

完黎咁...好累豬唷>.<兩隻眼都紅晒係叮叮到企起到都差D

訓著左唔識落車呀!一落車就仆街啦~落大雨由頭濕到落腳!!

成個人醒晒..返到家家都十一點放低D野就落街食個早餐仔

返到黎諗住洗白白覺豬丫~點知一沖完出黎就比人叫左我落

街陪佢食野吹水...諗住走又落過大雨>.<作死囉!坐坐下咁就

三點...返到黎聽下歌仔就覺豬啦~

哈哈~今日我同細B兩個好似喪

屍咁周街走!嚇死人唷~卡卡*"

刊登時間︰2005-06-26 02:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2005 年 6 月 24 日  星期五 晴天
頭文字D*'' 愉快      

今日全日都冇乜野做..公主又冇打歌~直到十二點幾到

細B打黎咁岩我認唔到佢把聲比佢玩到>.<正衰人黎嫁

我地一直傾住電話係到玩二笠~玩左成晚冇訓過我到朝

早十點鐘到先覺豬~~好開心豬唷!!!!!今日細B同我去睇

〝頭文字D〞呀..嘻嘻...訓一陣就出發去啦..諗起都開心

刊登時間︰2005-06-25 05:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2005 年 6 月 23 日  星期四 晴天
又通頂 不安      

成晚同細B玩MSN終於有得同佢傾電電啦~嘻*"開心豬

5點幾佢到訓著左...就同蟲蟲玩二笠顛嫁佢叫晒D人黎

ADD我...多人到暈>.<總叫我今落晚D我都諗住落嫁..

但諗起細B唔比我落同埋落到去冇人睇住我...最後都係

冇落到去┌同蟲蟲玩到朝早12點累到頂唔到先覺豬....

4點幾醒左又訓返最後都係7點先起身....唉!!咁就冇得

睇〝頭文字D〞啦!!嗚~好想去睇呀...但又好想去玩幾日

冇出街又冇傾電話就黎顛啦>.<

刊登時間︰2005-06-24 01:56 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2005 年 6 月 22 日  星期三 晴天
22號啦... 感動      

唉!琴晚去左醫院今朝6:30先返到家家....一返入

黎又撞返隻腳...痛到訓左起左係到!!!又肚仔餓冇

野食喎!慘豬唷....又係4點幾醒左就一直係到聽歌

歌....倩玉打黎叫我睇戲最衰我睇左陪唔到佢!梳呀

唉!!!!唔知聽日有冇得睇〝頭文字D〞呢~呀!!我好

想去睇呀...嗚...就黎23號啦!!!!唔知邊個會同我去

睇戲戲呢..........等待既時候又到啦...等等等

刊登時間︰2005-06-22 11:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2005 年 6 月 21 日  星期二 晴天
我係鐡人一號 驚訝      

Yeah∼《我顛嫁》又成晚冇訓過啦...今朝十二點幾頂

唔到訓著左...4點幾又起左身!之後就出左去食飯飯唷...

唉!琴晚好開心咁係到同Taki係到開CAM玩MAN丫∼作

佢個死佢要我做一個我唔會做既姿勢出黎忍佢笑...我唔做

佢又話唔開心會喊...要我做先笑返..姐係迫住我死都要做!

我都搞左好耐先肯做出黎...終於見到佢笑啦!但我就...嗚嗚~

可憐呀....正衰人黎嫁唔係你我死都唔肯做呀....幾樣衰呀!!陰公>.<

刊登時間︰2005-06-21 08:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2005 年 6 月 20 日  星期一 晴天
整﹏親 感動      

唉∼留左幾日係屋企乜人都冇見過..咁今日我媽咪

放假出左去吉吉同佢飲茶..返到家家落街買野又唔

小心整親隻腳>.<好撚痛呀痛足全日...差D行唔到同人

講又冇人關心下喎!灰到爆炸呀...總要比人笑!真係啞晒

呀....諗住好開心咁等23號睇頭文字D丫~而家可能冇得

睇啦~~唉!!好唔開心呀...乜心機都冇晒啦....>.<一個未

〝灰〞

刊登時間︰2005-06-20 11:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2005 年 6 月 17 日  星期五 晴天
鐵人耐力賽~~~ 愉快      

哈~大戰後都朝早9點幾啦...阿鐘又返左工蕃茄又訓著左啦...

係得返我同細B冇訓總係到鋤D...十點到我地兩個頂唔到

我地兩個係張梳化到訓著左...醒返果陣都一點幾咋...訓

得個三粒鐘到阿鐘又買左野食上黎比我地食...正呀!又食左

好野唷!飽飽丫~跟住又大戰啦...痴線嫁我地!我地三個全日

冇出過門口一直係到玩..今日佢地超衰呀明知我怕羞總整左D

野嚇我..嚇到我係咁叫叫到我把聲都唔沙晒..到7點幾到又黎多

兩個人黎玩...到我唔洗玩啦~哈!我又係坐左係細B隔黎旺佢...諗

住佢今次請我食野點知冇喎!咀左我幾下就有...哈哈*""好過

冇~~玩到11:30走啦...我地個個都走啦我返到家家都成差唔

多一點啦衫都未換又同細B蕃茄傾左陣電話...整得黎而家都夜

晚3:30啦頂唔到啦~~要覺覺豬啦今晚一定訓得好開心呀...哈

刊登時間︰2005-06-18 03:33 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2005 年 6 月 16 日  星期四 晴天
開心日~ 不安      

今日既下午細B走左之後直頭悶到我爆炸呀....好似

自己一個係到行街咁!夜晚入左同左Taki入天水圍打

左一陣機就搵細B傾計左同埋契媽一齊食野...諗住差

唔多十二點到走啦...蕃茄又黎到又落大雨走唔到喎咪

同埋佢地去左打機打到二點細B又話唔想返屋企住...

我地三個同埋阿鐘就一齊淋住雨行返去蕃茄屋企....

作死~返到去三齊齊話打麻雀我又唔識打喎!死都要我

學識玩!咁就玩成晚冇訓過....到五點幾中途休息阿鐘落

街買野食比我地食!!!嘰嘰...跟住左大戰過......卡卡*""

成晚細B冇走過留左係到玩好開心唷....^^~

刊登時間︰2005-06-18 03:07 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2005 年 6 月 14 日  星期二 晴天
樣﹏衰 感動      

今日Taki上左黎我到一陣...諗住等細B同佢放學上

等我攞返D書...頂佢地又走左去打機電話又冇聽到

我係到係咁等∼激死我啦...好啦可以出去見細B好開心

同佢食埋野...點知Taki又要走灰晒>.<同細B行左一陣

就落左元朗行街街細B總拖住我行街街唷...嘻嘻~諗住好

開心啦!點知八點幾契媽放工返去佢又要走啦~好唔捨得細

B呀!因為見多佢兩日就冇得見一上車終於忍唔到都係喊左

出黎...佢總要腥D信息黎睇完喊得總恐怖...無奈呀=.="真

係醜死怪啦~諗住打比Taki傾住返屋企又醒起佢要同屋企人

食飯!所以冇打到返到屋企食左小小野同細B左傾過電電同個

朋友仔開眼仔玩MSN....

刊登時間︰2005-06-14 10:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2005 年 6 月 13 日  星期一 晴天
灰「晒 鬱悶      

嘻嘻~成晚同細B總有愛人Taki傾電電唷∼

好開心呀..但細B一樣又係傾傾下訓著左...都開心同Taki

傾左成晚到朝早就同左佢出去啦!諗住今日有得攞返d書丫..點

知個死仆街又冇比我!火到我火屎都黎埋...細B話出黎搵我最後

又話周身痛冇出到黎﹏灰呀!行街果陣Taki又成日都冇理我成日

到掛住同人玩∼灰到仆街呀!下次唔同佢出街唷>.<唉∼總之

今日全日灰到仆晒街啦...超唔開心呀!好在返到屋企有細B

同我傾電電姐...今日Taki幫我染返黑個頭唷!唔該晒你唷∼

錫晒你呀!啜啜∼卜.卡卡*""唔知聽日會唔會開心呢?

 

刊登時間︰2005-06-13 11:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]