有時間記得留cm
記得再來丫~
今日都好早起左身啦7點幾起左身sent左個sms俾你 叫佢冇回我未打電話俾佢law 點知佢同佢家人仲食緊早餐 之後唸住訓多陣既時候 佢就打電話俾我之後傾完我就訓多陣 因為琴晚訓得唔好既關係 所以~訓多左陣之後我睇完百份百感我先沖涼 沖完涼唸住去你到既時候 見到Nicole就同佢打左招呼先黎 之後我地就去左太古行街 行完之後又去左玩具都玩左陣 玩完之後我地就走左lu 返左觀塘個邊去食飯 食左好多好野都係好平 I Like It......
今日好開心雖然返十放六 但是覺得自己今日過得好有意義 唔知點解呢~ 今日係中心好忙呀忙到死 都唔知點解可以咁忙仲要係星期六 唉~~逢星期六都係咁忙 唸放工前Gary打電話俾我問我有冇約人出街反 本來唸住放左工返屋企訓 之後我就同佢講冇約呀之後佢就黎左黃大仙個邊接我收工 之後我地去左龍翔中心食飯 食完飯行左陣我地就去左創藝坊玩 拋公仔佢仲拋左個公仔送俾我 我覺得好開心架...仲之多謝你 之後佢就送左我搭車返屋企
我今日終於返到中心啦 返到中心都10點1個字遲左5mins 食飯既時候天文台就發出紅雨啦 班小朋友聽到之後不知幾開心又唔駛返學 上個星期五又發出紅雨今個星期又係 隔左一陣天文台有時以黎發出黑雨 仲以為可以d小朋友走曬可以收工 點知唔係wow簡直唔開心到爆啦 之後就係中心做野 做到d時間都唔知就做埋d野收工走人啦
今日已經6月8號啦~~幾時先出糧呀 都唔明點解每個月都要等到16號既 唔可以月尾先出糧既 咁樣每日都要等真係好慘架 都唔明既~今日下午開smarthome會 開左好耐好累~~~
今日已經係7號啦仲有9日就出糧啦 好開心呀又有錢用啦 唸起都好開心呀 又可以請你食飯同去街玩 真係開心呀..唔知點解 不過等下啦 今日返2至9放左工就去你屋企過夜 希望又唔要遲走啦 因為我每次去你到d小朋友都要默書 所以~遲好多先收工 真係好唔開心架..