有時間記得留cm
記得再來丫~
今日一早9點幾就俾教會個姊妹打電話黎 所以~起左身之後就打左陣機 打完之後我就去左沖涼 沖完涼之後就換3出街 去左搵老公.之後我地食完lunch 就搭車去旺角同Mandy一齊3個人 行左一陣Mandy就搭車返屋企 我同老公就去左萬寧買野 買完野行多陣就番左屋企睇碟 睇完就沖涼送老公出門口
唉~放完假今日又要返工 有d唔想返工啦 因為覺得好累琴晚又訓得唔好 怪住老公訓得唔好 又夢見自己唸死前結左婚 之後我就死左 真係好恐怖呀咁既夢都發得出 唉~唔知呀打完日記又要沖涼之後換3返工啦 好想又請sick leave呀因為都未好番
琴日係彿誕所以放假一天 好開心呀可以放假 一早起左身就同翠2妹出去旺角 因為約左佢12點幾所以一早返黎 之後同翠2妹出去俾野佢同食飯 食完之後去左金魚街買金魚 行左一陣我就去左新之城個邊等Mandy 佢又遲到啦之後我地就行左陣 睇下電話同食飯咁就過左一日
一早起身呆呆的~ 就去左洗手間 今日我朋友一早打電話黎叫左我起身 我男朋友都未打黎 我就起左身做野 之後整間會去沖涼同洗衫 做完所有野我就覺得好累 你就問我一句點解你唔返一點 我就答你因為公司缺乏人手 所以我要番兩點 就係咁既意思
琴晚唸收工的時候個天落大雨 老公打電話黎同我講出面行雷你放工既時候要小心回家 之後出面下著大雨老公又打電話黎同你講出面好大雨呀 之後打左2次黎我覺得好感動 你會關心我呢個好愚蠢的老婆 我覺得好warm呀多謝你呀老公 不過今日真係有d唔開心架 我真係唔知點解 你家人又開始討厭我 我真係唔知可以為你做d咩啦 我唸我唔會再去你公司 唔想見你家人一排啦 包括你家姐同你爸爸同媽媽 等我覺得係時候我就會來你公司的 請不用嬲我的這樣是我做的錯 所以~不好怪我