有時間記得留cm
記得再來丫~
呢篇野係聽日架我現在打定 唔係都唔冇時間打架啦 唉~唸起聽日返三節聽日早上10:00-12:00開program meeting 2點30至3點30左右開SQS同考試 唉~唸起都驚驚..點算呀 之後晚上都好累啦 唸起真係辛苦
今日星期日終於等到放假啦 好似好耐都冇放過假啦 唔知點解今日同老公去左將軍澳新都個邊 因為要送生日禮物俾佢家姐所以去左新都個邊 行左一陣之後我地就去左食tea食完之後我地行多陣唸住等呀妹收工 見姐夫一面點知佢又話好累唔出 之後我地本來去買puzzle一齊砌架 點知呀妹又放我地飛機wow 之後去左百住買野食 今晚既晚飯 之後返左老公屋企
今日係我中心羅sir最後一日返工 有好多小朋友都同羅sir戰行囉 不過我都問左羅sir你令email放心啦 我得閒會email俾你架啦 之後放左工就去左食飯lu
今日返十放六唉~難得放早 不過黎緊下星期既更表就好恐怖啦 都唔知點講好啦~~不過星期一就返10點放9點 要ot又要考試好驚囉 不過希望我識啦 唔係都唔知點算啦
今日返下夜呀...呢個星期的更表真係好好笑 星期一就放假 星期二返下夜 星期三返上下 星期四返下夜 星期五返上下 星期六返上下 你話係唔係好好笑咁隔住...哈哈 不過今日好早就起左身啦 10點幾已經起左身打日記啦 唔係今晚都唔會開電腦打啦 因為呢排返夜都唔會用 覺得自己好累囉