有時間記得留cm
記得再來丫~
今日同我押哥同呀嫂食飯 因為佢地慶祝我生日 所以~我地去左食日本野 食完之後我地就行左一陣就各自返左屋企lu 呢個星期好似過得好快 今日已經星期四啦好快又星期日又可以同老公出街 星期日我又會去老公到幫老公計數 希望我一早同係食完早餐之後 我就返黎公司計完啦
今日已經7月5啦 唔經唔覺我就黎係公司做左3個月啦 仲有5日就(7月10日) 而7月14就係我生日啦咁我又老一年啦2x歲啦 同呢日同老公拍拖N年零7個月啦 而7月17日遲左1日先出糧呀 7月21日就手提截數啦 唔經唔覺好似過得好快咁 不過都好既~~~ 呢幾年好似發生左好多野咁呀 唔知點解..有開心有唔開心既 不過應該係開心多啦
今日已經4號啦 我就黎又老一年啦 唔經唔覺我就黎又生日啦 唉~唸起上年生日都係同老公係apm食飯 今年唔知我生日會點呢 我記得個時係hkpa既時候 我同我同事呀勇個爸爸一樣生日 佢送左個汽水罐既keys扣俾我 而係惠溢既時候 我老闆Simon買左個生日蛋糕俾我食 同我慶祝生日 唔知今年又會點呢 不過我知道我係安徒生有個summer worker同我同一日生日囉 真係好笑... 仲有10日左右啦好期待
今日返一節真係開心返2點放6點 今日好似冇咩野做過 返到去都係寫番D會員資料 之後就同盧盧同程程玩左陣 之後就繼續做公司野 做完隔多陣我就收工啦 今日D時間好似好快過咁 不過今日公司改野呀 聽日開始至到8月24返下夜 之前返1點食埋飯都係返2點放9點 現在都係返12點食埋飯都係1點放8點 不過~我覺得都幾好呀 早D收工可以出街反...
今日一早起身就去左老公公司幫佢計數 計到11點幾左右就計完啦 就打左陣機就今日計數計到完畢啦 下午就行左陣觀塘同睇數碼相機 睇完之後我地就去左佢爸爸公司到執野 執完野之後就去左旺角睇野 睇完之後就去左買PUZZLE 買完之後就返左老公屋企