今日係安徒生做左唔經唔覺已經3個月啦
時間真係過得好快呢3個月裡面好似冇咩點變到
呢3個月係安徒生都識左唔少既人呀
有中心既會員啦d小朋友名不能盡錄呀
因為私隱既條例唔講名不論大小朋友都係
=================================================
今日已經10號我就黎生日又老多一年啦
唉~人真係老啦時間過得真係快
唔經唔覺不過今年生日我又會有咩願望呢
等我唸唸先...不過下星期二同三我要去camp啦
去2日1夜基本上我唔會覺得係2日1夜law
星期三個日我都會去老公到訓架啦(可能)
變成3日2夜我知道入camp我一定會冇夠好訓架
因為對住班小朋友點會有得訓呢
佢地唔訓我都冇得訓呀
係唔係好想死呢.....
|