今日終於有太陽出啦
因為落左咁多日雨今日終於見到太陽啦
唔知星期日會唔會又見到太陽呢
真係好希望星期日太陽伯伯又出現呀
因為個日老公會同我補祝生日呀
唸住去赤柱慶祝架希望會好天啦
不過我都會祈禱既...
星期一返10放6之後星期二就入camp
到時聽唔到你把聲呀
好唔開心可能聽唔到你把聲會訓唔著呀
到時可能要同你sms啦
==============================================
琴日係咁俾Miss Chan鬧呀
真係好唔開心好想哭架
琴日埋數又少左錢又要自己倒貼
我已經冇錢啦仲要咁對我
真係好可憐呀...
|