有時間記得留cm
記得再來丫~
琴日係返10放6唔知點解d時間好似過得好快 眨下眼就星期六好似星期二先去完camp冇耐今日已經星期六啦 唔經唔覺已經∼不過今日都好似冇咩點做過野 都係打下更表同去夢工廠接返d仔返中心 之後幫Esther打電話俾d小童軍之後就冇咩點做野咁 就話收工..都算早走因為約左家姐佢食飯補祝我生日呀... 今日教會係查經.9點就走左啦 因為約左老公所以∼早走∼ 之後9點15上到巴士去觀塘同藍田都係半小時左右就到啦 睇左陣電視之後沖涼訓lu
今日返1點30放9點30但是都唔準時收工既 今晚得我同Miss CHAN收夜 仲係有D壓力感覺 不過今晚佢請我食碗仔翅多謝曬 之後我就繼續打更表... 打左好耐之後就收工LU....
經過2日1夜既camp我好似大過左女咁 有好多野都要親力親為咁好似大過左咁 去完呢個camp之後我都唔知仲有冇機會再係呢間中心做啦 因為我覺得自己已經盡左努力去做架啦 如果佢真係唔用我既時候 真係唔需要多解釋囉 不過我好多謝你俾我係到做左3個幾月啦 真係好開心..開心既唔係你地同我慶祝生日呀 我真係學到相處既野 唔開心既野我覺得有時太唔知點咁啦 對唔住呀Miss Chan我每次做既一切都問你就自己做主張 真係好對你唔住...我知道做咩都冇用 我真係你會俾一個機會我去改 ======================================================== 多謝曾經同我請過我食飯既朋友 有Desmond Cheung..洛洛..Mandy同我老公 多謝你地~
今日終於出camp啦因為我前日去左camp嗎 今日真係好眼訓架因為前日訓得好少 早上一早叫佢地起身又唔起wow都唔知點解既 之後下午自由活動時間張x健唱K唱左好多歌呀 佢令到我好開心架有無賴啦死性不改同別怪他等等............
之後就要出CAMP啦因為前晚訓得唔夠呀 之後係架車訓左陣返中心做一陣野 之後就收工啦~~~
呢日我返12放第2日既下午4點?? 點解會咁既係因為我要帶camp呀 同班小朋友玩呀講起入camp我最開心啦 因為我好喜歡去架唔知點解 雖然會訓唔慣d3寶床都好喜歡去玩架 哈哈..........)))))呢日我差不多1點先返到中心 之後我就即刻食飯 食完飯之後做多一陣野我地就出發 入到camp發生左好多野~都唔明點解其中一個會員成日都要俾人鬧先開心既 唔明呀~~~入到camp第1日好唔夠訓俾呢個姓戴既人係到煩囉 之後就唔理啦~