有時間記得留cm
記得再來丫~
今日本來返11架點知中心有野做 所以~我就返10點返到中心 返到中心就洗野 洗完之後就冇咩做真係慘 之後就返屋企食飯
琴日返11放7放左工之後就搭車啦 因為要搵野搵完之後就收左工 收左工就去左搵野 搵完之後就食野 食完之後就行左一陣之後就返屋企 一直等老公電話
今日返9放7都好辛苦 又好似冇咩野做咁啦今日 一早返到中心帶活動帶呢個水上拯救隊同Ivan一齊帶連埋d義工 之後回程既時候係架車到訓著左啦 因為琴晚差不多12點先訓呀 之後今日下午同佢地玩左一陣就走左啦 因為今日收7點之後收左工去左樂富同老公食飯 食完之後就返左屋企LU......
今日返11放7不過我都差不多9點先收工呀 唔知點算好呀覺得現在做咩都冇意思 好想死咁..有好多野都唔係到我去唸去想 有時真係好唔明白~~唉呢排好似有好多壓力咁 唔知點去舒緩咁..琴日就俾老公話 今日就俾老闆鬧~~我真係好想知道呢d野幾時先離開我呀 我唔想再唔開心啦~~~~唔開心就係我腦到一日一日咁發生 唔係我驚會死呀
今日一早6點幾起左身之後就沖涼換3 因為怕老公家人會上黎 所以∼∼一早就起身出門口啦 出左門口之後就搭車去觀塘食早餐 食完之後就去左裕記買野 之後返左公司同老公一齊 不過我已經好眼訓啦∼!之後下午同佢d朋友去書展行 之後就返屋企