有時間記得留cm
記得再來丫~
今日唔駛返工本來可以訓到好晏架 不過我又唔想訓咁耐 所以9點幾起左身啦 因為我今日要返教會ma 返到教會好似冇咩特別 係平時星期六唔會見到既人星期日會見到 所以~我覺得冇咩特別law 返完教會就同+姐同埋敏莊食野 之後就見到少威同文思之後江江都黎埋一齊食 食完之後我就搭地鐵等埋呀妹 一齊出左太子行街行左一陣就返屋企lu 今日一係一個人渡過 因為爸爸返工老公就返左大陸未番 我好掛住你呀...你幾時返黎呀
今日返10點放6點但是7點30先收工 唉~今日好遲先收工 收左工搭車番屋企之後去左百佳買晚餐食 之後我就返左屋企lu 今日真係好無夸呀又好唔開心呀 因為老公返左大陸呀 仲要星期一先返呀 好掛住佢呀又好擔心佢呀
今日係Danny同Carol最後一日實習既日子呀 呢10個星期真係好多謝你地係中心幫我地呀 好多謝你呀~~~今日返1點30放10點30左右 真係好辛勞呀唔知點解 又肚餓又眼訓 不過唔知點解 今日好似冇咩點做過野咁 唉~不過今日好累law 可能琴晚去左老公到 所以~今早回家就好累啦 多謝你地呀
琴日掛3號風球呀..返9放7點35呀 一早返到中心老闆就同我講跟Esther去睇跳舞 睇到12點左右唔知個司機係唔係唔識路行左好耐成1點30左右先返到中心 之後做左一陣野就好累 7點35先走好晏呀放左工之後就搭車去搵老公啦 因為約左食晚飯 食完晚飯之後就行左一陣apm就走lu 同佢另一個朋友去左觀廣行街 之後就搭車去老公屋企過夜 之後今日早上就訓左屋企訓lu p.s 3號風球吹到我個人都咩 今日好似冇咩點做過野咁
今日返11放7 但是點知放唔到要8點幾先收工 今日真係好累呀 去左銀行入數之後就上總會令野 令完之後就返中心做野 做到好累d小朋友又煩