好愁ar....... 如何做??? 猶豫不決永遠係我既弱點..... 究竟事情是真的複雜,還是我想得太複雜???
依兩個星期實在係變得太快la..... 一d事情, 人與人之間既矛盾.........阿head都走, 真係冇諗過...... 夾0係中間..... 我實在唔識處理....
今次我真係要辭la... 一係就頂硬上....一係就辭...... 冇得揀la.... 下個星期一定要解決..... 今日都同媽咪交代左... 我等唔到雙糧la..... 但我好驚我會衰心軟..... 我唔知呀~~ 涉及既事情太多......................... 一起身就好煩.... 好愁呀..... 
請為我這事代禱............................... |