好好玩既番禺之旅.... 兩日一夜, 過得好快.... 不過好豐富, 行程好玩又唔係太早morning call....gd ar~~~請一日假都係抵既~~~
0係歡樂世界唔係玩左好多機動遊戲, 但係玩左兩個非常激既十環過山車同埋u型滑板....唔錯a.... 又去睇馬戲團, e個都好精彩....
水上樂園, 都好好玩架..... 我平日最唔鐘意其實就係游水.... 十年都冇去過...... 但係e次真係幾好玩..........
同angel去trip玩...都係第一次,.....好開心..................... yeah ^ _ ^
|