對住拖左好一段時間既功課...... 腦袋盡是"空白"....真係好煩惱....
尋日上堂試做training,每人帶一樣野返黎教人... 我帶的只係"摺紙", 其實都幾無聊, 不過真係諗唔到教咩~ 反而特別係... 我做trainee時另一位同學教"網球"既開波姿勢.... 我從冇玩過("店"都冇"店"過le...haha), 不過同學仔教得好認真下... ... 叫做知道點開波~~~不過由於果度係課室, 冇真係開過, 所以我諗我如果真係打, 一定會打唔中個波啫~~~
0係過程中... 讓我起一d野.... 感到e位學仔好像我一位朋友咁.... 可能想多了一點~~~~所以都係算LA~~
腦袋雖然一片空白, 但覺得心裡有好多野諗緊, 好繁複.... 工作, 朋友, 進修..... 彷彿停不下來.....好多挫折感~~~~ |