尋晚約左好耐冇見既舊同學兼好友... 中學時代妳就係我best friend之一.... 其實知道你依家都幾幸福, 都幾好呀, 真係都幾開心... 不過冇想到你會突然同我講e件事... 我都好開心你咁信任我... 我真係唔會嬲... 因為冇咩原因我要嬲... 但係我只係有d傷心, 有d唔開心... 我真係有d呆左... 唔知可以點回應... 亦都有d擔心你...... 我只係唔想好朋友受到傷害, 可能只係我想多了............. 我知道有d野我都理唔到, 亦都改變唔到.... 不過也希望你幸福... 也為你祈禱...
尋晚食完飯出左去灣仔通宵祈禱會... 只係去左一節, 都覺得好好... 也有因為你e件事已祈禱.... 希望你有一天既諗法改變la.......
|