我終於有返d搵工積極性.... ...開始有動力去scan下d搵工website... 今日趁會展有「教育及職業博覽」,去左睇下... 其實都冇做左d咩, 只係攞左好多野返黎... 當中有d係進修既資料... 好想進修下, 趁e家可以當一個5天工作者...可以搵d saturday上堂既... ,唔好搞到自己d惰性出哂黎.... hahsaha..... 同埋可以睇下e家有d咩工種多... 究竟自已想做d咩.... 唔知ar... 我都唔知點, 不過..... 真係好想離開e家做野果度... 不過我希望可以把握時機.... 希望有chance同我阿head講我既睇法... 仲有... 較早前買左樣野(蒙家慧既見證分享vcd), 好想送俾佢.... 不過有d唔知點送好.... 希望可以送得出....
|