情人節....回來開始放假....一直放到年初八.... 悠閒又悠長既新年假就開始la....
尋晚返黎,可以趕得到準時返祈禱會... 見到一班弟兄姊妹, 覺得好開心... 雖然我地有d都未有情人過情人節... 不過其實都冇咩, 大家仍然開心咁渡過e一晚...
我地升高club 既成員返完祈禱會一齊去cafe食野... 成晚係咁俾人"疾"...... 話哂我都係長輩呀....咁樣對我.... >___<
咁樣就渡過左一個開心既情人節la... 黎緊仲有好長既假期, 冇得去旅行.... 但希望唔會浪費左la.... |