happy boxing day!!!!!!
唔知"快樂既聖誕"背後既真正意義又有幾多人知道le???
有時做左christian咁耐過下過下...一年又一年既過著聖誕... 都忘記左聖誕背後既真正主角同意義....真係有點慚愧/ ... 我諗冇基督信仰既人們更加唔會記得...
今年唔知係咪之前睇左"聖誕頌"打左個低... 今年參加教會聚會既裡面,特別感到有意義... 能成為一個蒙神百般祝福恩典既人, 實在0係聖誕節裡面更加要感恩... 感謝神賜耶穌基督俾我地... 無論我地經歷什麼, 開心既好唔開心既都好, 都已經得到最好既禮物, 耶穌基督... 佢已經0係我地基督徒心裡, 永遠都唔會離開我地... 唔知作為基督徒既你又感受到ma??? 唔知唔係基督徒既你又會唔會想接受神所賜"耶穌bb"e份無價禮物???
我好希望每一個朋友都可以得到神既愛...神賜既e份永遠與我地同在既禮物.... ^ __ ^
「在至高之處榮耀歸與神,在地上平安歸與他所喜悅的人!!」(路加福音 2:14)
|