尋晚0係屋企食完飯之後, 就同左d弟兄姊妹出去行維園花燈... 係幾靚既... 不過就冇咩野行la... 行左~30mins就走lu... 雖然我地只得小貓3、4隻, 但係之後去左cafe飲野飲左3個幾鐘...所以成3點幾圥返屋企(如果唔係間cafe要打洋...我地都唔知會傾到幾時)...
我地0係度傾返工la, 傾成長班既野la, 傾下大家既事奉la... 我真係好開心可以咁寫意咁傾偈...又唔駛擔心第二日早起返工趕住走...所以, 感覺好舒服...
兩個week前成長班有新一屆職員誕生... 不過都仲有職位要補選... 諗到成長班既情況, 雖然自己依家唔係職員, 但都會好關注... 因為真係好愛伯利恆e個成長班... ... 我會做一個盡責既班員ga... always support our fellowship...!!!!!
|