有一日既假期真係一件好開心既事... 一日去左兩個聯誼聚會...
先係一朝早就同一 班利百加既姊妹去南丫島行山...一齊唱詩歌一齊分享同埋欣賞e個大自然... 雖然好熱... 但感覺好舒服... 把e個星期0係工作上既勞累消除... 真係感恩... 星期五果日大老細黎我地廠開會再上演一幕"八國聯軍打中國"... 開到好遲又有一大堆野要趕住做... 真係一路做一路好想喊... 一黎驚返唔切hk第二朝去南丫島... 二黎又覺得自己好冇目標冇方向咁去做工唔知自己做緊咩... 愈做愈想喊... 我都唔知點解會有e種感覺... 不過好感恩最後返得切黎... 可以享受神所創造既大自然... 又可以舒發下... 已經非常感恩...
晚上就係去隊會... 雖然今次既隊會好短時間... 但係都算唔錯呀... 0係導師既屋企傾偈... 雖然因為時間唔夠, d弟兄又要趕住返去睇波... 所以傾得唔係好深入... 但起碼大家都認識多d 呀, 又好開心喎... 真係辛苦隊長Ruby啦... 第一年做職員都好good 呀!!!!
盼望下一次既隊會會有更多分享既時間...有一個更精彩既晚上... |