利百加女傳道會既復活節佈道會今天終於美滿地結束啦~ 整個過程都好順利呢~ 非常感謝神噢!!
之前其實都唔係話用左好多時間去籌備... 作為一個會長... 真係覺得自己好虧欠...
記得果時應承carol做利百加既會長時,之前都有諗過自己0係大陸做野究竟可唔可以應付到 le 或者 究竟我有幾有心去0係e個崗位上面服侍神... 但最後carol話會全力support我,而且workload唔係好多... 我就應承左佢la... 問自己有冇後悔呢? 坦白講... 有時真係有d後悔... 因為好多時我都做唔到我應該要做既,唔係好稱職... 會有一種好對唔住神同埋其他職員既感覺... ... 而且唔知點解覺得返左工之後就成日都覺得好攰咩都唔想理唔想做; 再加上0係工作上面所面對既自己一個好真實既一面時... 某程度上都會影響到事奉~
不過神實在好好... 神賜俾我一班好好既職員同埋一位好好既carol同工... carol冇俾壓力我,而且仲好體諒我既處境... 無論0係工作上面定係利百加既事奉上面... 佢都好睇住我... 佢果份沖勁同埋一d睇法都令我覺得佢唔係好似0係城浸裡面工作,反而好似學傳既同工。總之... 雖然0係利百加既事奉上面會有種內疚感... 但係正正係e份既內疚,神提醒我要更用心事奉祂; 也正因這個事奉既崗位... 神讓我唔會遠離祂既道,讓我謹記0係工作所面對既沖擊上面要堅持祂的真理,不會偏移!!! 皆因我仲要向神向同行者有所交代呀嘛...
一起事奉的感覺真好!!

所以我還是沒後悔當初既決定!~~! haleluah!!!
 |