SHANstart@23
不知不覺已3年
puishan110
暱稱: SHAN_SHAN23
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-12-09
問題何在?
不得了
2008-07-12
黑色暴雨....
文章分類
全部 (182)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 182
留言總數: 2
今日人氣: 13
累積人氣: 1762
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 4 日  星期二   晴天


4 APR!! 2006~ 分類: 未分類

兒童節又來了~~ 回來了...

4 月 4 日...

還記得嗎??

明天放一天假...........

2006 年 4 月 2 日  星期日   陰天


~You'll Shine Again~ 分類: 未分類

不停在發夢... 心又不在焉... 可能係太攰啦... 唔知點解... 偶然就會有一種好提唔起勁既感覺~~ 咩都唔想做, 淨係想"訓覺"同埋"四圍渡下"...

今日本來諗住出隊, 但係突然因為耆英中心有活動... 所以冇得去果度出隊~ 因為本來預左d時間出黎出隊, 突然間話冇都有dd失落, 不過都好既...反正自己都冇咩心情... 咁就同弟兄姊妹完左成長班後去食飯... 食完之後就0係屋企附近渡下步, 入左間CD鋪買左側田隻新track... 唔知呀... 其實都唔係幾想又洗$$... 不過之前睇「天生一對」時聽到側田唱果隻"you'll shine again" 時覺得好touching, 勁好聽... 所以入到CD鋪播緊e首歌時... 雖然唔知其他d歌好唔好聽, 但都決定買la... so... hahaha... ... no $$...

歌手:側田 | 作曲:側田(On Your Mark)
填詞:側田(On Your Mark) | 編曲:Ted Lo

I know that you've been watching over me
You're up so high the brightest in the sky
You know that every night I pray my soul for you
Tomorrow won't be as blue

Oh girl I hope you can understand
That the song will always shine again
Now that you've found your way onto a better day

You'll shine again
You'll shine again
Give you strength and love to fight the days ahead
I see the light see a rainbow
See the beauty that's within you
You'll shine again
You are so beautiful

Oh girl I hope you can understand
That my love for you will never end
Now that you've found your way onto a better day

You'll shine again
You'll shine again
Give you strength and love to fight the days ahead
I see the light see a rainbow see the life
Ooh I promise you'll be there
There's no reason to be scared

You'll shine again
You'll shine again...
You'll find your life find your reason
Everything will be alright
For tomorrow just beginning of your life

哈哈... 我0係度諗...

2006 年 4 月 1 日  星期六   晴天


4月1日!!!! 分類: 未分類

踏入4月~~~新既一個月又來臨了!!!

 

真係過得好快~ 7個月啦~ 我都冇諗過... 生活就係咁流過去~ e個星期好忙碌... 有幾晚食完晚飯都要返去做野... 冇既, 有時覺得忙總好過hea冇野做...

 

 

 

今個星期二我同阿head落左黎hk聽個seminar... 去之前果日我都有祈過禱, 希望可以藉住只有我同佢兩個人一齊坐車同食飯既時間傾偈時可以傾下關於我既信仰 ,特別係我"唔想講大話"既想法, 因為我真係唔想佢以為我妥協/認同佢地既做法... (當然我仲未去到傳福音果種la, 不過就希望可以傾到... 但一方面我又好驚冇咁既chance(因為我好清楚自己係一個冇膽同被動的人)... 但我知道神好愛我, 祂知道我既軟弱... 雖然當日我冇主動咁同佢提起信仰... 但佢0係食飯時突然問我係咪每個星期日都返教會? 仲問我係咪返足哂(she means fellowship + worship)... 同埋問我係咪屋企人信我信定係自己信?? 講真的~ 如果佢唔係我老細我就會同佢傳埋福音... 可能我都仲係有d驚佢, 所以我只係佢問咩我答咩咁樣(唉唉...too bad)... 不過雖然我被動, 但神讓佢主動問我e d我都覺得好好, 起碼比佢知道我既信仰生活多dd, 而且... e次既交談... 佢透露左原來佢婆婆係個虔誠基督徒同埋佢細個比家人迫佢返教會wor.... 仲講佢媽咪要佢中學study christian 既school, 但佢唔like死都要choose其他school 喎... 佢好似唔係好like 基督教, 但我又直覺覺得佢欣賞佢婆婆既虔誠... 雖然e個交談好似冇d咩special, 但係我覺得可以同到老細講到e d野都係好的~~

 

今日下午食飯時 HK同事A君 問我信仰既疑難問題... 好難答... 但我覺得都係好呀~~~ 因為我都冇諗過佢會問~~ e個同事係果時第一天上去做野接我上去既同事... 同佢熟少少(其實都唔係話好熟果d), 而且都有同佢傾過偈(就係之前果次佢問我做得開心唔開心果個同事)... 佢份人都冇咩, 只係成日like"窒"下我... 佢話覺得神唔公平點解要信佢先可以上天堂, 唔信佢既好人唔得wor... e個其實好睇佢點think 罪e樣野... 所以我都唔識答佢, 不過希望我可以做到一個好既見證等佢知道更多abt christianity 既野la~ 所以我知道我要學識更依靠神... 因為我覺得自己都唔係好識e樣野....

努力面前... 向標杆直跑 !!! !!!