SHANstart@23
不知不覺已3年
puishan110
暱稱: SHAN_SHAN23
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-12-09
問題何在?
不得了
2008-07-12
黑色暴雨....
文章分類
全部 (182)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 182
留言總數: 2
今日人氣: 5
累積人氣: 1774
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 14 日  星期五   晴天


耶穌受苦節 分類: 未分類

今日係星期五la...雖然係復活節假期,但我係放勞工假...所以冇得放假呢!!說真的...知道朋友們都有得放假,而自己就冇得放,唉...真好慘!!

 

不過0係大陸大家都要返工,唔係得自己一個可能個感覺都仲好少少,但想起到星期一時人人都放假,而自己郤要晨早5點幾起身返工就更加覺得痛苦∼∼諗起以前返學時真係好好,淨係一個SEM BREAK已經比我e一年可以放既假多好多∼∼∼ 哈哈!我咁樣諗可能都係我未夠成熟吧! 

 

雖然冇得放假,又未能回到教會參與受苦節音樂會,但因為今個星期日係女傳道會既佈道聚會要預備d野,我就在這個日子靜靜地留0係宿舍既房間內好像罰抄咁寫左幾十句「神的愛就在此向我們顯明了」...一路寫既時候都提醒了自己這個真理...心想想如果唔係冇得放假要0係大陸,可能我就冇咁既心機做ed野lu...「人算什麼,祢竟認識他?」我地只係微不足道既人,但亦可以得著神的救恩已好幸福,好多時自己好容易就諗到自己缺乏好多既野就會去埋怨...但慢慢就會發覺神已經讓我生活得好幸福∼∼

 

我要靠著那加我力量的主,凡事都能作,都能面對!!

 

反轉床頭既一隻火柴人背部:撐住呀!就能記起神在我背後托住我!!! 努力加油∼您們都係呀!!

2006 年 4 月 11 日  星期二   晴天


戀愛福音 分類: 未分類

我已經買左notebook啦~但係因為負責師傅仲未有時間幫我拉線...所以仲未能上到網,咁就用部腦打下日記le... 返屋企就upload~gd~haha!~!

 

希望等多一個星期可以上到網la!HEHE!~!

 

 

上個星期日同幾位弟兄姊妹去左PolyU睇一套叫做戀愛福音的影片,當中有屈偉豪博士做短講。好想0係e度同大家分享,因為實在太good啦!

 

不但係套片好好笑又好白痴...而係個短講同套片再加歌曲...都 very good呢!!

 

從屈博士既一番分享,令我諗到... 好多時我地都會好想知道或者問神究竟"那人"在不在?? 亦都好想"那人"就係你鍾意既果個或者佢就其實0係你身邊... 又或者好想佢會快d出現.....尋尋覓覓... 但有幾可我地會諗下自己係咪已經夠成熟、係咪已經懂得愛神和愛別人、係咪已經夠認識自己... 如果你唔係基督徒可能你唔會認同/明白,同神既關係如果唔好愛人就更難呢∼ 

 

係le... 用心地等候... 這是你們與我都須要去學習... 不管將來能否脫離我地既Bethlehem「升高CLUB」... (我地成日話要幾時幾時解散... 什麼什麼白痴既會slogan... 其實大家都會好願意等待...只係講笑je...) ... 哈哈!! 

 

前幾天我靈修時,神藉一節簡單既經文:「你們要思念上面的事,不要思念地上的事。」講俾孩子聽,無論係d咩...我地要思念更多關於神既事!我體會到神要我去經驗一些意外,就是要我更認識自己,要我知道我有幾愛祂嘛... ...

不管要經歷什麼,也知道神會將最好既給我地... 這是神既愛呢!!

2006 年 4 月 8 日  星期六   晴天


舊同事@新同事 分類: 未分類

今個星期放左一日假, 又去左兩日公司0係廣州花都間織布廠見識見識... 就覺得時間過得特別既快呢~~

近來有位相熟一點既內地同事辭職不幹了~~  果位同事比我早到一個月, 就係果位0係聖誕節時落黎hk 自由行既果位... 話說果時同佢去尖沙咀感受聖誕節氣氛時佢同我講佢想結婚了(但佢只係大我1年多lei... 心便想佢不會剛出黎做野冇耐咁後生就結婚吧...) ... 我以為佢只係講下, 但點知... 2月尾時佢突然0係公司派糖, 原來佢結婚了... 當佢放假回來幾天後不久...佢就突然失左蹤, 原來佢唔做呢...... 佢話打算半年之後先再做返野.... 那麼佢就成為我既舊同事... 也不會再回來了...

舊的走了... 新的便來... 話說公司開始北移啦...  前兩日有1位hk sales 調左上黎大陸做野... 就成為我既新同事la...