|
我已經買左notebook啦~但係因為負責師傅仲未有時間幫我拉線...所以仲未能上到網,咁就用部腦打下日記le... 返屋企就upload~gd~haha!~!
希望等多一個星期可以上到網la!HEHE!~!
上個星期日同幾位弟兄姊妹去左PolyU睇一套叫做“戀愛福音”的影片,當中有屈偉豪博士做短講。好想0係e度同大家分享,因為實在太good啦!
不但係套片好好笑又好白痴...而係個短講同套片再加歌曲...都 very good呢!!
從屈博士既一番分享,令我諗到... 好多時我地都會好想知道或者問神究竟"那人"在不在?? 亦都好想"那人"就係你鍾意既果個或者佢就其實0係你身邊... 又或者好想佢會快d出現.....尋尋覓覓... 但有幾可我地會諗下自己係咪已經夠成熟、係咪已經懂得愛神和愛別人、係咪已經夠認識自己... 如果你唔係基督徒可能你唔會認同/明白,同神既關係如果唔好愛人就更難呢∼
係le... 用心地等候... 這是你們與我都須要去學習... 不管將來能否脫離我地既Bethlehem「升高CLUB」... (我地成日話要幾時幾時解散... 什麼什麼白痴既會slogan... 其實大家都會好願意等待...只係講笑je...) ... 哈哈!!
前幾天我靈修時,神藉一節簡單既經文:「你們要思念上面的事,不要思念地上的事。」講俾孩子聽,無論係d咩...我地要思念更多關於神既事!我體會到神要我去經驗一些“意外”,就是要我更認識自己,要我知道我有幾愛祂嘛... ...
不管要經歷什麼,也知道神會將最好既給我地... 這是神既愛呢!! |