今日收到一個唔係咁好既消息... 大老細要0係依個星期六黎我地廠同我地一班長駐大陸既hk同事講下今年既計劃喎... 大家都要留0係度... 仲話要食埋dinner果餐先走得...唉...本來今個saturday可以同一班弟兄姊妹bbq.... 點知.... so bad.... 都唔知果日大老細幾時黎... 又要人留咁耐... 個個hk 同事知道左都"wa wa"聲.... > __ <
**************************************************************************************
這幾天比較冇咁忙... 可以抖下...
**************************************************************************************
今年新年又要扣好多大假了.... 由2月15號放到25號... 都唔知做咩好... 又一定要迫住放... 新年去旅行又貴... 好想去旅行ar!!!!!!!!!!!
**************************************************************************************
「生日快樂」... ... |