le 三晚都出左街dinnner. . . . 個肚都豐豐滿滿. . . . le 排亦都比較得閒... ... 可以准時700pm走. . .. 唔駛上返去做野. ....
我開始諗. . . . . 可能我真係要離開e度...... 有d野.........我都唔知點講好......... 明知有d野係黑就係黑, 冇咩話灰色地帶.... 我有祈禱希望神會改變e個環境.... 我會覺得有d野係永遠改變唔到... 不過可能咁諗又太睇少左神既大能... 當然神亦都有佢主權... 所以我仍會努力去求, 但亦相信神有佢既心意, 願意順服佢一切既旨意... 但我想我自己還有好多要改善既地方.... .... 因為我有時真係很不喜歡自己.... .... 心裡很是不舒服........... 我也想我既ar head都可以信主....
很想很想.... .... 改變... .... 無懼一切........ 為神作無愧的工人.... .... 盼望你們也為我祈禱.... ^ _______ ^ |