尋晚好開心可以0係教會裡面倒數le... 2006年過去la..... 迎07既倒數晚會我相信係我咁多年最難忘既倒數...氣氛好好... 大家都好開心... 王袓藍既見證都好提醒... 裡面佢唱左首詩歌: "好好戀愛"... 係講主裡面既弟兄姊妹尋求愛情, 但卻忘記"神就是愛".....
(孩子)﹕我的天父 可否讓我好好地談戀愛
不再流淚 不再傷痛 不再聚合又要分開
我的天父 我只想要安穩地找個人來愛
請讓我知道 那個人在不在
(天父)﹕我的孩子 難道你忘記了我就是愛
學懂愛我 學懂愛你自己 你就懂好好戀愛
我的孩子 何不嘗試安靜的慢慢去等待
你就會知道 那個人在不在
(天父)﹕你是否願意相信
每時每刻都在我手裹
沒有事情 是太早或是太遲
(孩子)﹕愛我的主 我願意相信
萬事萬物都在你手裹
請教我順服 你的旨意
(天父)﹕我教你順服 我的旨意
都有好多人決志信主... 感恩ar... 雖然我既朋友仔冇黎... 不過希望下一次教會會再搞e類活動, 可以約到朋友仔黎la... hehe
^ ___ ^ 新既一年開始...very good!!!! 去左華褔宣教大會... 認識左多d有關宣教既事... 亦都提醒我身邊有好多未信既親友們都好需要神...
今年既願望係"多傳福音"...0係工作上見證主... |