悠長既假期終於結束.... 聽日要返工la~~~ 真係唔係幾想返去...但都係要面對現實.......e個假期都總算冇白費到, 都做左唔少野, 都幾開心.... 至於工作果度, 我真係考慮緊辭職既事....3月定4月定5月le????..... d野要交低俾其他同事, 然後就辭??? 同我阿head講下福音先?? 表達一下自己既諗法??? 搵新工??? 點樣講?? 雖然e件只係一件小事, 但係一諗起都覺得好煩... 唔知點解會有d頭痛壓力既感覺.......
今日去左做監獄事工... ... 分組傾偈時有d唔知點... 有d問題我都唔識點答... 其實真係有d怕十幾二十歲有d反叛既女仔.... 不過正正因為咁佢地好需要福音, 需要神既改變....... 希望能夠記得為佢地祈禱.... 今日e個體會, 令我想起05年去西安短宣時認識既兒童村既小朋友.... 有d掛住佢地, 佢地應該離開左條村la.... 唔知佢地依家點樣le???..... |