SHANstart@23
不知不覺已3年
puishan110
暱稱: SHAN_SHAN23
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-12-09
問題何在?
不得了
2008-07-12
黑色暴雨....
文章分類
全部 (182)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 182
留言總數: 2
今日人氣: 23
累積人氣: 1792
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 24 日  星期六   晴天


2007-03-24 分類: 未分類

之前報讀左一個HR既short course開得成班le...下個星期六第一堂...不過因為啱啱撞正financial year end公司要做盤點,所以要星期六全日留0係office唔走得...唉,第一堂就要miss la...too bad....

個course連讀3個月...我其實plan讀完個course就resign...即係都要開始搵份工la....不過都好似冇咩動力同方向, 都係得個"睇"字....

阿head話要改我個title... title好似好勁咁, 但其實我都未有咁既資格.... 當然冇上次佢地叫我做HR manager咁恐怖,...但都覺得好似有點名不副實...........真的... 試問一個做左都唔夠兩年既人點會係senior.... 只係因為我係hk人0係大陸做要lead住d大陸同事.... 不過我覺得我未有e個能力............. 對於我... 不但有壓力....亦affect 我搵工果度更加唔知點.... 我唔知係咪自己諗得太過衰同negetive, 硬係覺得e個唔係一件好事, 覺得好似係個陷阱咁...... 唉... 真係好煩惱~~~

anyway... 我下個week會搬出廠內宿舍laa, 去另一度住.... 因為愈來愈多hk同事... 公司新阻的... ....同埋我多左個ar head.... .... e個月人事上都變動不少le.....

2007 年 3 月 15 日  星期四   晴天


2007-03-15 分類: 未分類

9型人格測試結果...如下:

第六型 --- 忠誠型 loyalist  @.@  @.@

你會是一個很好員工,因為你很忠心盡責。安全感對你都很重要,因為當遇到新的人和事,都會令你產生恐懼、不安的感覺。基於這種恐懼不安,凡事你都會作最壞打算,換句話說,你為人都比較悲觀,也較易去逃避了事。

害怕、憂慮、猶豫
忠誠型的你們,真可用一句俗語「擔X(不太文雅,不打出來了)唔偷食」來形容,你們的服從性很高,所以少有冒險精神,也不會行差踏錯。你們表現得忠誠,是因為你們害怕,對很多事情皆憂慮,很多時都向壞處打算,所以做人很謹慎。

同一原因,由於害怕做錯決定,所以當面對決擇的時候,你們大都顯得很猶疑,心大心細。

適當的憂慮能保護我們,但若過份憂慮則會阻礙我們前行!留意留意!

心情highhigh時
快快樂樂的第六型能引起別人強烈的感情回應,因他們都親切可愛、友善、調皮、熱情。不單如此,他們對朋友很忠實,朋友和家人對他們都非常重要,所以他們會致力與不同的人維持持久的關係。在眾多的人際關係裡,信任和長遠的友誼是很重要的。

情緒downdown時
忠誠型的人的不安感頗強,很多時要通過與朋友的相處去肯定自己。所以,不難理解他們對朋友是頗依賴的,很想時刻有朋友在身邊,去平服自己的不安全情緒,不能獨立處事。另外,第六型也是敏感的人,尤其對身邊人的。

朋友看你是
「好盡責」、「對朋友好好」、「好依賴朋友」、「好似對自己無咩信心」 (haha...朋友仔...係咪咁覺得le???)

提升有時努力努力
走向「九仔」,能順其自然,信任身邊的人,並願意放下自己拘謹的態度和防衛機制。

後退有時注意注意
會走向「三仔」,變成工作狂鹵莽地做事,為求目的,不擇手段...

 

umum...我對於以上都有大部份認同呀!!!! 不過一d就好似唔係幾似.... hahhaaa.... 不過可能係,我自己都未發覺到.....

2007 年 3 月 11 日  星期日   晴天


唔想返工arararaar.......... 分類: 未分類

好唔想返工ou...........如果可以時光倒流......兩年半前.....就好了............year3雖然係辛苦, 但過得好開心... ... 很美好既回憶!!!!

 

今天認識了一位可愛的小妹妹ou... ^___^