今朝一早上0係羅湖上廠車時聽到一個壞消息.... 我地廠既一個司機星期六游水時遇溺而過左身... e個司機同我地大部份既香港人都好熟.... 我雖然都唔係同佢好熟, 但係都係相識而且有時搵佢車同去食飯.....聽到E個消息真係覺得心情一沉....再加上E件事實在係好突然.... 上個星期五先見過........ 大家聽到都唔係幾相信....
佢仔仔只得10歲左右...... 唉......覺得佢老婆同個仔好慘.... 這麼少就冇左爸爸, E種感受實在係難以形容~~
意外既野真係好難講..... 有幸可以每天吸到新鮮既空氣, 已經係神好大既恩典.........................
"珍惜生命, 珍惜身邊人!!!" 沒有東西是必然的~~~~ 不其然也想起秀珠導師, 盼望佢可以戰勝病魔..... |