今日in 楂打銀行le............. 自從做左野之後第一次interview.... 再次要面對interview, 真係好驚又緊張.... 再加上同時in兩個人又要講eng....真係令人覺得好緊張....
我覺得自己d英文講得實在係好核突呀@@@@ 眼見旁邊既果個candidate 講得咁鎮定..... 覺得自己真係要認識操下先得~~~
不過出乎意料之外, 可能佢好急請人掛.... 佢竟然話兩個都可以2nd in....仲問聽日得唔得in, 不過放左幾日假我聽日再唔返去真係唔得,所以我就話唔ok, 佢就話過兩日再約我..... 但眼見旁邊果位又好快咁應承左仲約埋時間..... 心諗可能聽日佢都請左人lu..... 再加上我又要一個月通知.....so...... hahhahahaaaaaaaaaaa..... 唔知有冇機會lu.............. ^^
anyway..........聽日要開工le.... 相信將會有事發生......................... 真係有d驚........~~~
|