尋日成長班又係戀愛週.... 之前成長班都已經有過不少e類型既週會....以為都係果d會悶悶地.... 不過今次大家既口碑都唔錯... 今次其實都有d驚喜, d遊戲好好玩....好搞笑le.... 咁樣就輕輕鬆鬆過左個愉快既週會.... ^ o ^
今日阿head唔0係公司, 通常都會覺得輕鬆d...不過...都係一樣咁多野做....
其實有時都會覺得....................日子一日一日咁過, 真係唔係好知做緊既有咩意義.... 其實人有生命並非必然, 所擁有既健康更加唔係人可以話有就有..... 生命係幾咁寶貴......時間更加係寶貴, 青春留也留不住.... 所以趁著白日, 我應該好好諗下點樣可以活出神俾我...生命既意義le???
|