宜家,晚上7點幾啦~!我岩岩溫完書
今日真係悶~爆呀!!
朝早9:00就起身睇NBA
又唔知有咩做,就打psp啦=.=~
到左中午,我2:00先去食飯(好似無聊左d~咁真係冇野做呀ma)
好啦,係行返黎途中去左租碟
租左隻"怪俠多lo lo"(唔識打)
諗住番屋企睇,點知.....
一入屋就見到呀爸呀媽返左黎(冇得睇>.< )
因為我今日同佢地講我會溫習(唯有做個乖乖仔啦)
到左5點幾有一個休息時間
上左黎一陣,俾左d cm人
到左宜家溫完啦,好野~
呀~~冇約d fd子聽日去倒數呀~(都冇人約唉~~真失敗)
不過,聽日有新電腦 yes~~
係啦宜家有冇fd想叫埋我去倒數呀??(Cm for me啦)
講咁多先啦88
|