[小傑]的生活
*我會守︼護我…最愛的人*
2007 年 12 月 30 日  星期日   晴天


好悶呢~~ 不安 分類: 未分類

宜家,晚上7點幾啦~!我岩岩溫完書

今日真係悶~爆呀!!

朝早9:00就起身睇NBA

又唔知有咩做,就打psp啦=.=~

到左中午,我2:00先去食飯(好似無聊左d~咁真係冇野做呀ma)

 


 

好啦,係行返黎途中去左租碟

租左隻"怪俠多lo lo"(唔識打)

諗住番屋企睇,點知.....

一入屋就見到呀爸呀媽返左黎(冇得睇>.<)

因為我今日同佢地講我會溫習(唯有做個乖乖仔啦)

到左5點幾有一個休息時間

上左黎一陣,俾左d cm人

到左宜家溫完啦,好野~


 

呀~~冇約d fd子聽日去倒數呀~(都冇人約唉~~真失敗)

不過,聽日有新電腦 yes~~

係啦宜家有冇fd想叫埋我去倒數呀??(Cm for me啦)

講咁多先啦88



pumayu
暱稱: 小傑
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 7
留言總數: 14
今日人氣: 1
累積人氣: 806
站內搜尋