今日起身,開電視發現天文台掛左1號風ball
補習班今日休息,唔洗番yaeh~~
呀媽因為先前仆倒,so去左睇趺打
屋企就得番我&呀哥
無幾奈呀哥就因為上年做錯決定
去左讀ivy,今年就去找學校重讀中5啦~~(希望佢成功啦~~)
到左中午得我一個我就去大家樂
食左個健康餐。~~都幾好味
食完番到屋企,呀哥番左黎啦~~
我就問佢有咩結果,佢就話以前間學校(band3的)
就收佢,其他就唔收,跟住就話未有決定wo~~
咁遲d先問佢啦!!~~
係4點幾我見咁熱諗住圖書館涼冷氣~~
但見樓下咁多人打波就去左打波(天氣熱都照打,冇計啦我要增高呀ma )
落到去打打下落雨呀~~正呀(喂!你唔係話唔講正ga啦咩=.=,咁仲講)
跟住我d fd叫d勁人打波,心諗:佢地on7ga咩+.+
跟住d勁人叫左我過去幫佢地,(因為成班fd我最勁!哈哈)
我班fd有成11個,然後就11個打勁人+我5個人啦
黎一場雨戰幾好呀~~
最後我班fd俾我+勁人win 33比11=.=
我班fd好臭呀真係=.=\/我唔識佢地ga>.<
我番到屋沖左個涼,就食飯啦~!
夜啦!我訓啦
|