3點幾去左打波,過左一陣....(大約一小時後)
有幾個大我2年到ge人,過黎問我同我d fd
一齊打得唔得??(我d fd全部大我一至3年,~~我要自卑下)
好啦咁~~我地接受佢地ge"邀請"
打打下我地拋離佢地5分
係呢個時後~...........佢地出衰招
又踏我隻腳,批心,撞人
我忍唔住講左句:咁x唔訓氣,隻過呀~~ x你:(我唔想打x)
我d fd都係咁話.......
咁樣就係球場開打
跟住佢地俾我地打走左.。
不過我都重傷,傷勢分佈如下:
頭起樓,手臂黑左,右腳小腿黑左,臉仔有條線
唉~~我都好耐冇打blog啦,以後都係唔好打交吧啦 
|