期待____=]
xdd..我有好耐冇打日記..
因為我整日整網頁整到12點幾...
所以索性唔打lu.."
聽日就9月1號...
要返學lu..
努力努力!!
雖然.我果班有好多人都係唔好ge..
不過希望大家可以和睦相處la.."
新開始!!
Qoo淇Qoo淇加油努力!!
你地都要加油呀!> <
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 219 | »
朋友