| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 12 日 星期日  |
| 報告總司令 |
分類: 未分類 |
我是428號宇宙傘兵 派駐這地殼 看住這星
報告總司令 報告總司令 大軍應該冷靜
我奉了命以六百日看清 看清這裡 秘密地形
今天決定 無用殺戮而取勝
要是母艦決定馬上派兵 你會炸掉了最笨那星
平凡的生命 無聊的生命 或者真的過剩
要是當做廢物那樣殺清 來年沒有餘興
留下看人類 笑和淚 也算有趣事情
這個地球 像你 所想荒謬
住滿低等的智慧 和異獸之後
穿得暖 吃得夠 但全球仍然悶透
有人有人研究 新衣著 舊美酒
對污染卻沒搶救
攻佔地球 易過 捲起衣袖
但我喜歡這裡有人為我守候
真心當我好友 比賽之際回復做對手
浪漫又矛盾 但在月球裡 沒有
結伴看著世上最爛笑片 再到處亂逛 拍下照片
閒來通通電 吃個好杯麵 就得這些片段
困在血肉裡面這六百天 重提尚帶微暖
難道我懷念 太懷念 抗拒再被殖上晶片
這個地球 像你 所想荒謬
住滿低等的智慧 和異獸之後
穿得暖 吃得夠 但全球仍然悶透
有人有人研究 新衣著 舊美酒
對污染卻沒搶救
不要 定案 全部戰艦撤走
給我 時間 巡視再多兩周
攻佔地球 易過 捲起衣袖
但我喜歡這裡有人為我守候
真心當我好友 比賽之際回復做對手
浪漫又矛盾 但在月球裡 沒有
魅力沒人有 就是地球客 獨有
最近成日聽呢首歌
幾過癮
而且有d感覺
我在想....
呢首歌確實幾有意思
大概係想讚頌地球的情掛
的確
地球上有o既係情感
我o係度諗
有時候,我地有d野太過追求,好似錢牙,名譽等等
會唔會好似歌入面o既月球人咁...
失去左最根本o既野呢?
剛剛同小油傾左陣電話
發現佢o既愛情入面
似乎性佔左一個好大o既席位
但係.....
一段真正o既愛情
其實係有人可以o係你唔開心聽你傾訴
分享大家o既開心
o係心靈上有種甜蜜,滿足o既感覺
性,就只不過係其中一種情趣而已
希望大家牙
唔好將呢樣野睇得咁重要
諗諗下...
好似仲有2個月就已經中2左佢6年了
諗反轉頭
自己做o既傻野好多
傷害到佢o既都好多
佢唔中2我,都係o個句:「抵我死」
哈哈...
點都好啦
而家我仲係o係個危險期之中....
仲未出得個CIU
不過唔緊要
我相信辛苦一定有...
但至少唔使死先丫
|
| 真的這麼重要? |
分類: 未分類 |
今日
因為我18歲左o既關係..
要攞d野比kenny表哥
同佢傾左陣
明明知道我自己最著緊o既家庭
但係....講下講下
先至發現左自己係向錢看
大抵是因為我家沒半個錢吧
唔想讀大學有2個原因
第一個,亦都係最重要o既
我冇咁o既能力
自知一定升唔到
第二
即使我上到....
屋企都未必供到
老老實實
老豆50歲,仲要四團奔波
為左就係我地o既使費
老媽呢
點解佢要反夜?
咪又係因為我地......
好辛苦
想出黎做野賺錢
但係...我而家又做得d咩
水吧?
可笑
為左o個每月幾千蚊
失去o既...
唔只係時間咁簡單
仲有我o既家人
老實講
值得咩?
|
2009 年 7 月 8 日 星期三  |
| 為什麼? |
分類: 未分類 |
為什麼嘍?
心情總是不能好起來 |
2009 年 7 月 6 日 星期一  |
| 不明不明 |
分類: 未分類 |
哎呀
彷彿晚上才是我的活動時間
日日如是
8:00pm-10:30am
之後時間就係訓
點解會咁架?
好辛苦
我想正常
但係可惜o既係
我身邊差唔多個個都係夜鬼
要早上出嗎?
可以,
但唔知要等幾時
喂!
呢度有冇人係早出動物牙
可以搵日約下我嗎
我厭倦了晚出早歸,成條街得我地幾個人o既生活了
係fd就幫幫手~ |
| 3450 |
分類: 未分類 |
經過左我一個月的努力...
今個月係有3450糧o既
不過......
例牌拖加分期
所以.....
而家都係1蚊都冇o既....
感覺不大好
唉......
想換過部腦
|
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 115 | »
|