哈哈
睇黎牙
病呢家野....
真係好中2乘人之危的
冇牙......
就咁o既
台灣反黎.......喉嚨都差差地的了
當我今日通完頂之後
就覺得喉嚨痛到死了
最慘係一路訓一路咳
哈哈.....好難頂....
睇黎聽日要去睇醫生喇
講反轉頭
我發現
當我去完台灣之後
感覺好似冇去到
因為牙....
當我反黎之後
就立即投入反之前o既生活
其實
我會想....有幾日時間比我慢慢地回味一下旅行o既點滴
又有幾日比我好似o係旅行咁生活
即係好似我o係台灣臨訓前會落酒店附近散步
因為o個度真係好令......而且可以比我一個人諗下野
但係反到黎香港.....
一落樓就見到d識o既人
思緒經常被打斷
而且........反黎兩日.....就已經冇訓到一日...
哈哈......或者係我太麻煩了吧................................
|