您已經停留了
嚇鬼的日記
我是誰!?
我是一隻愛上天使的吸血鬼!
qqklk
暱稱: 嚇鬼
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
那些電視這樣說
失望!
如此如此
冇癮
我的人生........沒有...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 9 月 28 日  星期一   和暖


分類: 未分類

呼.....................

時間好似點都唔係好夠咁

又輕左...........

上次量有54.幾kg

今次得反52.幾

死喇...係唔係營養不良?

如何吃喝玩樂

心情都係低落

點解呢???????

 

 

我不會編笑話 也不會講廢話
我只會知 我不可以待你差
寒冬變身炎夏 石頭化風沙
我都會等 令你心有日軟化



2009 年 9 月 24 日  星期四   晴天


WO 分類: 未分類

中七o既生活不知不覺就一個月了

已經開始要思考大學點報了

不過呢

到而家

都係冇咩頭緒

話就係話想讀biochem

但係都唔知填唔填好

唉唉唉

定係報音樂.....入左去先再轉科好呢?

真係唔知點算好=.=

唯一知道o既係功課開始繁忙了

比我想像中更緊張

原先以為10月先開始忙//////

哈哈

不過咩都好

都係要讀架喇

其實我真係好唔中2讀書

但係好好睇睇都係考埋個AL算了><...........

 

 

I never felt nothing in the world like this before
Now I'm missing your
and I'm wishing you would come back through my door
Why did you have to go? 
you could have let me know
So now I'm all alone
Girl you could have stayed
but you wouldnt give me a chance
if you are not around it's a little bit more then i can stand
And all my tears stay keep running down my face
Why did you turn away?
So why does your pride make you run and hide
Are you that afraid of me
But I know it's a lie what you keep inside
This is not how you wanted to be
So baby I will wait for you
Cause I don't know what else i can do
Don't tell me I ran out of time
If it takes the rest of my life
Baby I will wait for you
If you think I'm fine it just aint true
I really need you in my life
No matter what i have to do I\'ll wait for you
It's been a long time since you called me
(did you forget about me)
You got me feeling crazy
How can you walk away,
Everything stays the same
I just can\'t do it baby

又是一段正中下懷的歌詞.....................

真可惡



2009 年 9 月 18 日  星期五   晴天


小試牛刀 分類: 未分類

KE

今日又係快樂的星期五

除左出黎之外

我仲有好多得著

舉個例

呢幾堂心理學講左好多心理病以及治療o既方法

咁我見牙鸛都經常悶悶不樂

所以決定幫佢做個心理輔導

當然啦

要搵話題開始講

今次我係用Carl Rogers o既方法

過程頗順利

亦都令佢講左好多心底o既野

之但係

同佢o既會談只係2個幾中

我其實做唔到好多野

有d野

已經有左答案

而有d野

只可以令佢講哂出黎

舒服反d而已

當然

我只係一個唔合格而且新到爆o既心理「治療c」

哈哈

或者都係叫反心理學學生好d

所以過程中我都遇到幾個小問題

當然

牙sir唔o係度

只好靠自己

但係好彩都搞得掂xd

所以呢

如果我想keep住幫佢

睇黎都係要搵牙sir學多d野

至少牙sir睇過好多心理病

而已又做過下社工

最緊要係心理學碩士

不論經驗同學識佢都有

唔問佢問邊個xd

不過..............

牙sir話心理治療c其實都好辛苦的

而且亦都好需要渠道發洩同分享

我o個時唔係好信

但係今日之後我明白了

因為當你的client講緊佢o既事o個時

你係會遇到一d同你感同身受o既野

但係你唔可以抒發反轉頭

因為佢係你o既client=.=

所以牙

就只可以「啞巴吃黃連」了

不過.............

我終於知道點解心理治療c可以一個中收人幾支蚊了

因為.............

真係要好用腦=.=



2009 年 9 月 15 日  星期二   颱風


閒? 分類: 未分類

今天

託八號風的福

多了一天的清閒

可惜牙

在做的

都只是對住發光的東西

哈哈

電腦這門東西

到底是好還是不好呢?



2009 年 9 月 14 日  星期一   颱風


0.0 分類: 未分類

今日幫人求風

得左

不過唔知去唔去到明天呢

看來.........

我又令妳難堪了

也許

會希望妳從不知道我日記

亦希望妳從不知道我喜歡妳

對不起............

或者

我已無力挽回妳對我的信心了

是嗎?