一蹶不振的我從今起好應該自量
面對高貴漂亮的扮相
別妄想高攀得到金獎
何事落到這收場 枯死在你手上
風花月似戲一場 遺容任你瞻仰
壯觀得夸張 你可會流著淚冥想
咁落去都唔係辦法
明明晚晚都好早訓
但係一起身
就會好不奇然咁燥
不過好彩我脾氣好咋xd
我發現左
原來我o既生活周期係用年計的
因為呢個時候...........
就一定會有好多女仔o係我周圍
因為.....秋天了ma
我都唔知關秋天咩事
但係年年都係咁
而由上年開始
10-11月....
又係妳離開o既時候了
不過...我不會怕
因為8,9月又會搵我的了
但是....
妳知道嗎?
妳走得好靜
這樣離開....其實才是最心痛的
|