您已經停留了
嚇鬼的日記
我是誰!?
我是一隻愛上天使的吸血鬼!
qqklk
暱稱: 嚇鬼
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« January 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
那些電視這樣說
失望!
如此如此
冇癮
我的人生........沒有...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 1 月 26 日  星期二   晴天


沒有如果 分類: 未分類

哈哈

諗諗下......

原來o係每個人o既生命裡面都有好多好多如果

「如果時間可以倒流」

「如果我考試第一名」

「如果我中左六合彩」

呢d如果,根本就係一d冇可能發生又或者好少機會率發生o既事

但係,每個人都好冀望呢d如果

即使明知冇可能發生

當然,我都係一個咁o既人

不過,一個人冇左呢d如果

o個個人就只不過係一個冇思想o既人

所以,我好中2o係呢d如果之後,

再自行編寫一個故事

因為呢個故事,永遠都係我最響往o既事情

唔理最後有冇可能發生

呢個故事都會令我開心不已

而且,一個擁有如果o既人,先會有動力去實踐每件事

所以,即使旁人話我幾on居都好

我都會繼續去想「如果有一日妳會中2我」

其實我真係有d怕妳會睇我呢篇日記

因為呢篇野,都叫係我心底話

好老實

其實我真係冇咩信心可以同到妳一齊架

之不過,如果我連自己都冇信心,又點可以奢望妳對我有信心呢

然後然後,我會去學習點去愛自己

對牙

因為愛妳,所以連自己都不愛了

不過呢,都係o個句

自己都唔愛,妳又點可能愛我呢?

哈哈....又發現有如果了~

 



2010 年 1 月 25 日  星期一   晴天


分類: 未分類

如果可以

我不希望有任何考試

很煩,很悶

今日下午冇堂]

同媽媽,8丈,牙婆,三媽同寶寶去左飲茶

見到佢地真係幾開心

咁咪幾好~~

不過呢.....

我又發現佢地都幾眼淺....

講講下7姨離婚d野

媽媽同牙婆喊左出黎

唔知牙....

總之就有d野啦

我唔識講......

 

唉唉唉唉唉

雖然書已經開始溫,

但係總覺得差少少差少少咁....

唔知係咩呢..........

呼..........

真想快d考完試出黎享受下生活



2010 年 1 月 24 日  星期日   晴天


火滾 分類: 未分類

唉.....

有時候真係好火滾

痴線架

當我想溫書o既時候就發現d notes唔見哂

當我想做下練習o既時候又發現d練習唔知去左邊!

救命牙!

唔知會唔會當我去考試先知我筆袋冇筆!

唉........

真係唔知而家可以做d咩喇

都係早d訓然後再渾渾噩噩考埋個AL算數喇

諗咁多,做咁多,到頭黎都係得個吉!



2010 年 1 月 21 日  星期四   晴天


激死! 分類: 未分類

頂....

考試在即....

但係我所有notes唔見哂!

我d心血結晶牙!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



2010 年 1 月 20 日  星期三   晴天


立! 分類: 未分類

今天的天氣很討耐

十分「立」!

呼.......

沒有什麼事.....

只是......

每晚仍是夢見妳............

哈哈哈

很快很快....

我又要考mock了

中七的mock,是非同凡可的嗎?

對呢

你們也開始悄悄的在努力

不要再問我有何打算了

我目標明確

沒有像你們誓言要考入大學的大志

我只是想做個護士而已

我不會希望未來生活多姿多彩

呵呵......

就像今天朱朱(bio miss)問我的問題一樣(她問我為什麼想那麼早結婚,她則不會,,,,,,原因是:「未玩夠」-,-)

我只會答

足夠就好,我也玩了不少年,女孩子.....我早就沒什麼會求的了

未來生活,安安定定就可以了

對牙

沒大志的

這就是我~