| «‹ January 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 1 月 26 日 星期二  |
| 沒有如果 |
分類: 未分類 |
哈哈
諗諗下......
原來o係每個人o既生命裡面都有好多好多如果
「如果時間可以倒流」
「如果我考試第一名」
「如果我中左六合彩」
呢d如果,根本就係一d冇可能發生又或者好少機會率發生o既事
但係,每個人都好冀望呢d如果
即使明知冇可能發生
當然,我都係一個咁o既人
不過,一個人冇左呢d如果
o個個人就只不過係一個冇思想o既人
所以,我好中2o係呢d如果之後,
再自行編寫一個故事
因為呢個故事,永遠都係我最響往o既事情
唔理最後有冇可能發生
呢個故事都會令我開心不已
而且,一個擁有如果o既人,先會有動力去實踐每件事
所以,即使旁人話我幾on居都好
我都會繼續去想「如果有一日妳會中2我」
其實我真係有d怕妳會睇我呢篇日記
因為呢篇野,都叫係我心底話
好老實
其實我真係冇咩信心可以同到妳一齊架
之不過,如果我連自己都冇信心,又點可以奢望妳對我有信心呢
然後然後,我會去學習點去愛自己
對牙
因為愛妳,所以連自己都不愛了
不過呢,都係o個句
自己都唔愛,妳又點可能愛我呢?
哈哈....又發現有如果了~
|
2010 年 1 月 25 日 星期一  |
| 悶 |
分類: 未分類 |
如果可以
我不希望有任何考試
很煩,很悶
今日下午冇堂]
同媽媽,8丈,牙婆,三媽同寶寶去左飲茶
見到佢地真係幾開心
咁咪幾好~~
不過呢.....
我又發現佢地都幾眼淺....
講講下7姨離婚d野
媽媽同牙婆喊左出黎
唔知牙....
總之就有d野啦
我唔識講......
唉唉唉唉唉
雖然書已經開始溫,
但係總覺得差少少差少少咁....
唔知係咩呢..........
呼..........
真想快d考完試出黎享受下生活 |
2010 年 1 月 24 日 星期日  |
| 火滾 |
分類: 未分類 |
唉.....
有時候真係好火滾
痴線架
當我想溫書o既時候就發現d notes唔見哂
當我想做下練習o既時候又發現d練習唔知去左邊!
救命牙!
唔知會唔會當我去考試先知我筆袋冇筆!
唉........
真係唔知而家可以做d咩喇
都係早d訓然後再渾渾噩噩考埋個AL算數喇
諗咁多,做咁多,到頭黎都係得個吉! |
2010 年 1 月 21 日 星期四  |
| 激死! |
分類: 未分類 |
頂....
考試在即....
但係我所有notes唔見哂!
我d心血結晶牙!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
2010 年 1 月 20 日 星期三  |
| 立! |
分類: 未分類 |
今天的天氣很討耐
十分「立」!
呼.......
沒有什麼事.....
只是......
每晚仍是夢見妳............
哈哈哈
很快很快....
我又要考mock了
中七的mock,是非同凡可的嗎?
對呢
你們也開始悄悄的在努力
不要再問我有何打算了
我目標明確
沒有像你們誓言要考入大學的大志
我只是想做個護士而已
我不會希望未來生活多姿多彩
呵呵......
就像今天朱朱(bio miss)問我的問題一樣(她問我為什麼想那麼早結婚,她則不會,,,,,,原因是:「未玩夠」-,-)
我只會答
足夠就好,我也玩了不少年,女孩子.....我早就沒什麼會求的了
未來生活,安安定定就可以了
對牙
沒大志的
這就是我~ |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 115 | »
|