| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 23 日 星期日  |
| yo~ |
分類: 未分類 |
今日在家培養磨菇
不過都係半途而廢
晚上出左黎同姚妍吹水
之後佢黎左
同佢大玩KOF
呵呵
佢想學「夢中的婚禮」
我話教佢
不過........
好似扔左份譜比佢
再講左d簡單o既野就由佢自生自滅咁=.=
不過放心
總有一日我會教你的
或者...等我考左7級吧
不過最快都要12月
因為我11月先考=.=
琴日去左南丫島
影左好多相相
遲d再post
發現左d問題
南丫島o個三支煙囪,比我推跌左一支會變咩?
.
.
.
係孖煙囪
咁我再推跌埋其餘兩支呢?
.
.
.
南丫島人會學識「通靈」(煙囪為0)
呵呵
最近基軍發生好多野
令我想起chri-s
唔係佢推我入會
我都唔知世界仲有基軍呢樣咁好玩o既野
不過唔知佢而家點呢?
眼袋又深了
睇黎要搵日推一推隻眼xd
對了
今日用左一個好牽強o既廢話黎掩飾一d野
不過事實將會好快呈現
但係我怕太快了..........
唉
電話愈來愈虧了=.=
本來禁唔到9字,
而家連個右鍵,cut線制(用黎開,關機都得o個個)都唔得
好驚冇啦啦熄機....因為會開唔返!
|
2008 年 3 月 19 日 星期三  |
| 開心 |
分類: 未分類 |
今日真係最後一日大家齊齊整整的o係mkc度
若大家有留意
平時放學我總是第一個走
起立時又不會說sir/miss再見
但是........
今天
我卻等人走掉才離去
又認認真真的說再見
因為
我想記下放學的影像
我又怕再沒有機說再見
「馮sir.再見」
「goodbye miss lam」
我想再說多次
有人會說我白痴,無聊
但也不要緊了...........
然後,
和姚妍,牙樞,牙衍,anna出來了
雖然吃不了壽司
但我仍會記著這一碗「肥牛墨丸麵」的
對不起細柑
要你等我回來...................
巴士上........
談了很多事
我發現,
自己有點長大了
思想也不再衝動
至少,在感情方面
但是........
在處理問題卻幼稚了
因為.......
不知是不是從前有難關就努力面對
令到我現在不想面對任何問題
我想一直逃避
大概是不想自己難過......................
好了
就放一些相上來吧!
小朋友look
女人........
三個小朋友
上堂打機!仲要叉電
全世界載口罩:



今晚有波睇
羅馬對拉素! |
2008 年 3 月 18 日 星期二  |
| 過去未來 |
分類: 未分類 |
今日我個胃好唔舒服
作哂嘔咁....
真係頂唔順,
所以早退左
成日留左o係屋企訓訓訓
不過都係好累
唔知係唔係因為食左藥=.=
頭先睇返自己以前o既日記
發現,
以前煙,酒,機舖,基軍,溫書
全部都係離我好遠
但係而家
似乎一伸手,
就可以碰到
生活...果然改變了
但...人有成熟了嗎?
過去會為小事而開心
卻不為小事而傷感
但是....
現在無論什麼事也可以開心,也可以傷感
我現在到底是怎樣的呢?
把你們的意見說出吧
對了
中五已完結
回想一下.....
雖然發生了很多事情
但開心的事始終較多
中六
大抵上不了
所以
這次我真的是很認真的說要「捨棄」
因為這年後
我們該要永別吧
細柑,我們一起忘掉大家內心深處的人吧
突然,
我很惦掛往日的生活
沒有緊張的日子
沒有煩躁的思路
沒有後悔的事情
想回到過去
但已知不可能
現在只可活好現在,努力未來
其實我不是不開心
只是有感而發
大家大可放心 |
2008 年 3 月 17 日 星期一  |
| 多 |
分類: 未分類 |
今日又派卷
英文1B 62/100差!
中文 卷5 26/50
卷2 52/100差!!!!!
A-MATHS 20/110
錯得好唔抵....
應該可以合格架!
不過由佢啦
返到黎
細路搵我
哈哈...
BNCO又蠢蠢欲動了
哈哈
一定又係有野搞喇
正正正正正正正正
好
「bnco2006團2008行動」要開始了!
哈哈
好興奮
快d黎
快d黎
不過話時話.....
佢老左=.=
叫佢做大路
mm同細柑玩camp
兩個傻人=.=


|
2008 年 3 月 16 日 星期日  |
| 55 |
分類: 未分類 |
今日
去左第5分隊o既立願禮
睇到好多野
同左king sir佢地飲茶
之後去考步操二級
攞左大柑同細柑,仲有marker o既msn
諗過了
轉地方係閒事
或者真係我反應太大
細柑講過「著得BB套制服,就係BB 既人」
冇錯
我認得你做兄弟,
我就係你o既死黨
件事邊個錯都好
都夠喇
再係咁落去相信大家都唔好受
或者係我錯,又或者係你錯,又可能大家都冇錯
我成日講「人各有志」
所以,以後我會更成熟
會更宏觀去睇每件事
生日的計劃決定了
自己去一去荃灣,我想試下間新餐廳
不過仲未識去/.\
唔緊要...
有大,細柑ma
大家對不起了
呢幾日任性的講左好多難聽的話
大家難受了吧
但我不會刪的
因為這是的任性的證明
我會留下作反省
呢2日飲左好多可樂
因為我信唔開心飲可樂會開心d
仲有...
我發現好多野講左就會發生
好似細柑之前講「有緣再見」
估唔到真係比我地見返,仲識埋佢家姐-大柑
marker又講過
「如果考步操基本元素就死」
king仲大大聲講一定唔考
點知個彭sir....真係估佢唔到
短答出左,6分
死哂=.=
細柑,唔好諗喇,你o既陰就比我操刀啦
放返上次去roza d相上黎






^
︳
我的新菜式
都係意粉xd
細柑
|
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 115 | »
|