牙牙牙.....
今日中文卷五............作左成千幾字.......
手軟=.=
之後英文
唉唉
好好難.........
叫做勉強搞得掂=.=
死哂火啦
然後英文口試
都ok.........
只不過....
第二部份時...
個牙sir問
外地遊客一個o係香港"must go" o既地方(英文)
我答左海洋公園><(英文)
雖然我覺得自己論點不差......(英文)
但係佢o係我講完o個時加多句(英文)
「你肯定海洋公園係一個必去的地方?」(英文)
佢o既表情仲係好欠打o個隻=.=
好灰好灰好灰好灰好灰
死喇
呢幾日真係好燥.......
建議大家.........冇咩事都係唔好同我講真話住=.=
唔係我可能會自殺0,0
不過呢...
我終於破解左點解唔夠訓就會有眼袋(eyes pouch --好似係咁串)喇~~
其實係咁o既
你唔夠訓.........
即係勁用隻眼
咁因為有外力o既關係
眼球就會以相對的速率向外移動
當眼球向外移時,眼的下表皮因要承托眼球,
亦向外伸廷,其表面面積增加,形成我地所講o既眼袋(eyes pouch )
而如果要整走眼袋,
就係要早d訓....但係一日早訓係唔夠o既
要好多日先得
因為咁樣係用你眼簾o既力將眼球推返入去
而眼袋就會慢慢消失
最好就配合按摩,效果更好
仲有一個速成法..
唔係個個都得
就係.............
拍打眼球,將佢推返入去=.= |