| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 1 日 星期一  |
| 2008-12-01 |
分類: 未分類 |
.我是真的真的很愛你
作詞:陳鎮川 作曲:羅文裕 主唱:言承旭
聽說感情要慢慢累積 由不得讓我放肆任性
怎麼我循規蹈矩 拼了命付出 你沒有回應
聽說感情難免力不從心 亦步亦趨卻不見蹤影
你給的眼神好比 大熱天裡的一道冷空氣
我是真的真的很愛你 以為付出一切就非得
有意義
你給的難題 我不曾逃避 誰叫我已愛你成性
總有一天可以用力緊緊抱住你 畢竟繼續的呼
吸也要有一點目的
一身的傷痛 委屈的痕跡 在妳的防備的眼睛
裡 都是零
今天...
很平常的一天
但是,,,,
在我的心中,卻起了一陣陣的漩渦...........
就一個問題
十分簡單,但...我真的想不到答案!
「點解你想我做你女友?」
就是這一個問題,我不知怎回答
如果是普通一個女孩
我可以有很多很多答案
但是卻不是真心的話
但對她.......卻......
那刻.....我呆了
真的.....我不懂回答
我不想說那些公式化的答案
可卻..........無言了
還是...我該拾起碎片,再次向前走?
|
| 迷信 |
分類: 未分類 |
今天...
去了荃wan的唔知咩教會....
睇左套話劇
唔錯.....幾好睇
之不過呢...
有的感想....
希望信教o既人唔好打我
因為我覺得
有宗教信仰係好o既事
但係如果太過份地去信o既話
就只會變成左迷信
因為我有好多基督教o既fd成日都話係xx賜比佢o既(xx知係咩啦)
其實我覺得
呢個世界有付出,就會有收穫架啦
冇話邊個比唔比你o既......
有d野,你用o個個角度去諗
就會得出o個d野
但係如果同科學化o既角度去諗
得出o既野又會唔同d架喇
難聽d講句
呢d唔係叫虔誠,係叫迷信
其實虔誠同迷信真係一字之差架咋
當然啦
我亦都有d fd係信得好理性
或者佢地明白呢個道理吧
如果佢真係咁神聖,又何需踩底其他人呢
因為我成日都聽到
人係佢o既工具,存在係冇意義的
咁我覺得呢個就係好明顯o既貶意啦
不過咁....每個宗教都有佢地o既唔同睇法...
而每個人亦都有唔同o既諗法
我唔係有心想話呢個教o既不是
只不過我係想講我對呢個宗教o既睇法,
如果得罪左大家,就十分抱歉了
再聲明一下...
我不是針對某些人,只是表達一下內心....
好喇
講下第二d野啦
相信大家應該會有d興趣
就係星期五上o既心理學係笑到唔得o既
咁呢...
佛洛伊德就話
原來2-3歲o既小朋友係好中2玩忍屎呢味野架
點解呢,
就係因為佢地mm學識左控制幾時先去洗手間
咁就覺得過隱就玩下
因為細細個係唔識加ma,一急就「釋出」架啦
但係識左控制之後,就發現去又得,唔去又得,去d唔去d又得,去去下唔去又得
所以好過隱
之不過呢個做法背後係有一個意義架....
就係為左滿足佢o既性慾!
你話頂唔頂隱丫.....
而呢個階段係叫「Anal Stage」
至於大少少,到4-5歲喇
佢就話「identify with same sex parents」
呢樣我係信架....
但係個解釋就真係底能都唔得
就係咁o既
以男仔黎講(牙佛爺係有呢個性別歧視o既,所以經常只以男仔做舉例)
因為男仔中2牙媽,但係牙媽有左牙爸
而牙爸又成鬼日霸住牙媽bo....
又唔可以殺左牙爸
就唯有學佢牙爸啦...
因為佢地覺得咁先可以令mama中2佢地!
而最嚴重好笑o既野就係!
4-5歲o既女仔係會有penis enry架!
咁點解呢...
就係因為爸爸通常o係家都係有權力,而且係身份o象徵(至少佛爺個年代係)
咁爸爸同媽媽o既分別就係有penis同冇penis之ma!
所以佢地就會認為penis係身份o既象徵
而呢個時期叫「Phallic Stage」
好喇...d野就講到呢度......
咁...唔知大家細細個o個陣係唔係o既呢!? |
2008 年 11 月 25 日 星期二  |
| 哇呼 |
分類: 未分類 |
牙......
終於可以忙裡偷閑咁打打日記喇
其實都唔係好得閒...xd
最近d測驗密左...
等我打日記o既朋友真係唔好意思喇(雖然唔知有冇)
上個星期終於都測左心理學o既第一個驗了!
頂...............癮丫
原來要成60%先叫合格...
聽到之後心都震埋..
不過應該ok的吧.....
因為我有溫書的!
唉唉
測完呢個之後
又要測英文了!
冇絢,就係後日之ma....
個衰鬼牙sir一測就要測80句collocation同200個生字!
搞笑丫
我咁大過從未試過比人搞成咁架.....
hehehehe...不過點都好啦....
努力d,咁聖誕就可以玩得興奮d丫ma! |
2008 年 11 月 17 日 星期一  |
| 白色 |
分類: 未分類 |
最近,我發現自己又開始面青口唇白了.......
不知為何...
對的...
最近真的比較煩躁,,,,,,,
雖然我明白不要把自己的心情取決於別人或某些事
但是...
我真的做不到.....
每天也有新的事情煩惱,
每天也有一些人騷擾自己
明明自己很想做某些事...
但是,卻被外界的人和事打亂
我有很多的計劃......
都已被擱置了......
體力,精神,這兩種東西,現在對我來說都已經成為了奢侈品
很苦惱
總是以為和朋友上街,踢足球可以減少壓力...
但是.....現在知道也許是不能的......
要消除壓力
始終要在壓力來源處著手
|
2008 年 11 月 11 日 星期二  |
| 亂 |
分類: 未分類 |
現在是我的「混亂時期」
請原諒我的荒廢 |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 115 | »
|