您已經停留了
嚇鬼的日記
我是誰!?
我是一隻愛上天使的吸血鬼!
qqklk
暱稱: 嚇鬼
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
那些電視這樣說
失望!
如此如此
冇癮
我的人生........沒有...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 9 月 30 日  星期二   晴天


辛苦 分類: 未分類

牙牙牙...

好辛苦牙..

琴晚3點幾又發燒!

頂丫.....d退燒藥係唔係冇用架!

今朝早返學仲好地地

之後一去博物館就開始黎料喇....

順帶一提

原來顏福偉同汪明荃以前都係保良局o既唔知咩幹事黎架!

之後去左出糧...

不過都係出得1000蚊....點夠用?

然後換左三就同王子出左去行街

就係呢個時間喇

我居然又發燒!

好辛苦....

但係都死頂落去....

之後同「堅特」哥出左去打邊爐

一路打一路發燒.........

打到11點幾就回家了

佢仲話我得返半條人命..

其實有冇咁嚴重呢

不過真係唔好意思牙...冇陪你hei!



2008 年 9 月 29 日  星期一   晴天


發燒 分類: 未分類

牙牙牙!

今日一起身...

發現呢個世界唔同左.....

咁我就知我懶左野了

探一探熱......

果然發燒!

之後去左睇醫生....

都係o個d野啦.........感冒牙,喉嚨發炎牙之類....

不過估唔到.....我居然有眼咩膜發炎.....

要滴眼藥水....

唉...今日就係咁冇返喇...

頂......你話冇發燒幾好呢...

咁又唔使學少左野ma!



2008 年 9 月 28 日  星期日   晴天


分類: 未分類

羅馬贏波!

好喇

聽日要返學了

唉...而家好似病病地

死火.......

最慘就係英文o既練習仲未買!

頂...因為仲未出糧牙.....

有時諗諗下真係好火!

唉唉唉

點算!?



2008 年 9 月 25 日  星期四   晴天


2008-09-25 分類: 未分類

頂!



2008 年 9 月 24 日  星期三   晴天


yo~ 分類: 未分類

做我的女朋友好不好

歌手: 李俊煌•李俊賢

LeT's Go
我來秀一秀 這不是我的表演秀
只是我內心世界不停播的radio
想睡的快起來 快快的坐起來
千萬不要錯過這個歷史性的這一幕
而世界真奇妙 又地球真的非常小
誰也沒有預料 透過朋友介紹 加上平時禱告
我的白雪公主終於脫去神秘面罩
你的身影不停在我腦海跑
就像奧運聖火一直不停在燃燒
害我心裡撲通撲通撲通跳
逼我熱的脫下外套 鼓起勇氣不再害臊
start to design 追你的圈套
如果你沒跌進這善意的圈套
不管耶穌媽祖默罕默德玉皇大帝聖至麻原章恍宋七力都為我哀悼

好不好 好不好 做我的女朋友好不好
一切只要你的一聲好 我就和你吃飯吃到老
要不要 要不要 當我的little sweet要不要
一切只要你的一聲好 我就陪你陪到天涯海角

隨著秋後的寒意 冷風伴隨暗戀的涵義
射出一道溫暖強心劑
不斷編織的記憶 全都全都是天意
洋溢幸福的空氣 相互窺視的心已聯繫

我漸漸發現到 愛情就像瓶毒藥
在我內心處發酵 讓我不時在傻笑
我慢慢感覺到 地雷在體內引爆
有種衝動想大叫 告訴你我真的很可靠
我的身高沒有jordan高(那又怎樣那不怎麼樣)
我的職業不是老饕
但是我人真的很好 功能更不少
興趣is把你餵到飽(大家一起吃到飽)
專長替你穿外套(好暖)
疲倦了 給你來點慰勞
遇到麻煩....~我讓你依靠 讓你靠 沒什麼大不了
(這是任賢齊的老歌)
大不了 甚至無怨無悔幫你包書套
心中垃圾幫你掃一掃
你問我愛你有多深
(這個歌更老)
這麼深 冬天我也願意化作暖暖包 給你抱(這麼窩心)
就是因為我愛你這麼深

好不好 好不好 做我的女朋友好不好
一切只要你的一聲好 我就和你吃飯吃到老
要不要 要不要 當我的little sweet要不要
一切只要你的一聲好 我就陪你陪到天涯海角

隨著秋後的寒意 冷風伴隨暗戀的涵義
射出一道溫暖強心劑
不斷編織的記憶 全都全都是天意
洋溢幸福的空氣相互窺視的心已聯繫

現在給妳1分鐘思考
30秒來打草稿 讓你決定好不好
妳是c加升記號 我是d加降記號
就在五線譜遇到 譜出完美e大調

愛情盡頭我們一起找
愛情電影我們一起導
靈異相片我們一起照
行行好 來個擁抱
這麼好的男人哪裡找
常在你我的心中
好不好 好不好 答應我好不好
要不要 要 不要 little sweet 要不要
只要一聲好 吃飯吃到老......

好不好 好不好 做我的女朋友好不好
一切只要妳的一聲好 我就陪妳陪到天荒地老

 

今日打風牙!!!!

唔使返學...呵呵

不過呢.....聽日psy堂測驗...

死火喇....

淨係背左Psychoanalytic同Behaviourist咋!!!!

仲有三個都未背...

諗諗下...心理學真係比較煩!

但係!

生物o既名詞仲煩!

點解nucleic acid要搞咁多野!?

最慘係讀中文...

d trem九唔搭八....

唉...聽日有排受...

講返今日先啦

因為冇野做o既關係/...\

過左油塘同牙哥踢波...

落好大「雨」

(其實係林花o既灑水系統比我地開左仲灑哂過黎)

不過好有feel!

好耐冇玩過呢d咁o既野喇......自暑假開始就冇了

好懷念...