您已經停留了
嚇鬼的日記
我是誰!?
我是一隻愛上天使的吸血鬼!
qqklk
暱稱: 嚇鬼
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
那些電視這樣說
失望!
如此如此
冇癮
我的人生........沒有...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 10 月 13 日  星期一   晴天


分類: 未分類

好喇...

都冇打好幾日了

就咁o既...

星期六牙之哥上左黎我家睇波.....

牙牙牙!

英格蘭贏波!

我輸左20蚊....

如果英格蘭輸波我可以贏200蚊架!

不過算啦

星期日就同左牙哥加姚妍出左去~

呵呵...之後去左搵王子仔~~~

唉唉

不過搞到今日上堂勁辛苦!

但係!

我份人就食得咸魚抵得渴o既!

怕什麼!

牙....

最近錢o既問題愈來愈煩了

已經冇攞屋企錢......

但係糧又未出

1000蚊用到而家....

lunch o既味道已經忘記了

唉.....

而家連電話都唔聽!

講句真,

有就一個字,冇又係一個字,要講都唔係好難掛!?

有冇都講聲丫師父

我知你難做,但係我想要個交待姐....

咁到底等唔等你出比我好牙?

 

 

最近,身體明顯的差了

好多好耐冇見o既人都話我面青青.....又白左...

死喇..會唔會係我比吸血鬼咬左自己唔知呢...

不過又講真....而家就連搭車返學o個段車程都頭暈作嘔

唔好講話搭車......連行行下街都頭暈,坐坐下會想嘔

個胃又成日穩穩痛wo

但係生活又明明係正常左好多......

miss梁話可能我壓力大.....

但係我就覺得唔係喇..

因為......嚴重到手指開始唔協調,呢d野一練琴就知喇

訓得夠,但係又唔係好精神

點算......

我唔可以咁快死住架....

點都要捱埋o個七年牙.....................

仲有好多野要做..........



2008 年 10 月 9 日  星期四   晴天


沒有人--juno 分類: 未分類

沒有人--juno

 

你怎樣看 亦像凝望我
那種不經意 卻泄漏矛盾更多
怎可能 無聊之過 平常稀疏
只因我心多
你守護我 但又回避我
卻整天吸引著我
注意力無處去躲
不管如何 有人如此愛我
我亦暗暗練習 如和你告白講什么
原來沒有 從來都沒有
纏綿懈逅 完全虛構
那一刻 含情回眸
原來是我妄想的那點陸洲
原來沒有 從來都沒有
教我緊張得心跳這么久
到了這一刻終于望通透
其實愛情來過半分鐘 也沒有
那感情戲并未存在過
那小火花卻讓我 過敏地回應太多
心急談情 自然忙中有錯
錯在我太寂寞 隨時愛上未知什么
原來沒有 從來都沒有
纏綿懈逅 完全虛構
那一刻 含情回眸
原來是我妄想的那點陸洲
原來沒有 從來都沒有
教我緊張得心跳這么久
到了這一刻終于望通透
其實愛情來過半分鐘 也沒有
你說有句話難開口
很喜歡跟我成為好友
你卻沒有故意偷偷碰撞我的手
原來沒有 從來都沒有
纏綿懈逅 完全虛構
我身邊原來無人
曾明示我暗戀我很焦急等我開口
原來沒有 從來都沒有
教我空歡喜心跳這么久
到了這一刻終于望通透
原來愛情來過半分鐘也不夠

 



2008 年 10 月 7 日  星期二   晴天


在十月彈十月 分類: 未分類

唉唉

生活很枯燥.........

形單影隻的生活雖然不錯.......

但是總有無聊的時候

因為現在已是中六.........

讀書為上........

沒有從前生活的那樣刺激

有些事,不得不思考了....

七年.........怎樣才能在這七年中升格,賺取金錢?

七年....說長不長,說短不短

若,中七後不讀,那麼我有5年時間

      但是,能找什麼工?

     即使做到護士.........,2萬一個月夠嗎?

又若,可以升上大學,那就只有2年時間

          但是,生化,化學工程師出路可以嗎?

         如果出路不廣,我又可幹什麼?

也許只是我現在所知甚少

但是.....大了又只會衍生更多問題

目標很大.........能力卻很少

能捱苦,沒有時間,只是徒然

有時間,薪水微薄,只是浪費時間

到底是我貪心,還是世界真的那麼難敖

他說我杞人憂天

但我只是想努力的計劃未來,安穩無憂

看到很多人被「生活」帶著走

我不想這樣

為了供樓,家用,生活費,應酬,娛樂煩惱

為什麼就不能帶著「生活」走?

人類不是因為懂得享受生活才能成功的嗎?

對的

生活總是迫人來

很苦惱.....

我可以留下什麼呢?

 

 

不知不覺,

十月了

天氣也明顯的轉變了

今天邊彈著十月

一邊在想

到底「司機」作這歌時是在十月嗎?

那麼,他又會為了生活而奔波嗎?

我沒有讀音樂史,

不知道他

對的....

提大家一句吧...

冬天差不多要到了

天氣也涼了

要穿多些衣服牙!



2008 年 10 月 6 日  星期一   晴天


不要怕 分類: 未分類

I Can Wait --Simple Plan

 

You look so beautiful today
When you're sitting there it's hard for me to look away
So I try to find the words that I could say
I know distance doesn't matter but you feel so far away

And I can't lie every time I leave my heart turns gray
And I want to come back home to see your face tonight
Cause I just can't take it

Another day without you with me
Is like a blade that cuts right through me
But I can wait, I can wait forever

When you call my heart stops beating
When you're gone it won´t stop bleeding
But I can wait, I can wait forever

You look so beautiful today
It's like every time I turn around I see your face
The thing I miss the most is waking up next to you
When I look into your eyes, man I wish that I could stay

And I can't lie every time I leave my heart turns gray
And I want to come back home to see your face tonight
Cause I just can't take it

Another day without you with me
Is like a blade that cuts right through me
But I can wait, I can wait forever

When you call my heart stops beating
When you're gone it won´t stop bleeding
But I can wait, I can wait, I can wait forever

I know it feels like "forever"
I guess that's just the price I gotta pay
But when I come back home to feel your touch makes it better
Until that day there's nothing else that I can do
And I just can't take it, I just can't take it

Another day without you with me
Is like a blade that cuts right through me
But I can wait, I can wait forever

When you call my heart stops beating
When you're gone it won´t stop bleeding
But I can wait, I can wait, I can wait forever

I can wait forever
I can wait forever
I can wait forever
I can wait forever
I can wait forever

 

對的...

有時候連我也會懷疑自己

但是,不要怕!

因為我總是能去到最後的!

只要妳肯,我們就不會有終結

這個承諾是我唯一向妳說的

因為,我是認真的

慢慢來,不用急

因為

我可以等



2008 年 10 月 3 日  星期五   晴天


分類: 未分類

好喇....

大家係唔係好有問題,點解我而家先打日記呢?

其實就係咁o既

星期二o個晚打好日記出去探熱啦

燒到39點幾度!(攝氏)

wa....咁就梗係拿拿聲睇急症啦

就係咁入左院了..............

搞搞下,,,,搞到今日先出得院><

不過呢...

晚上就去左海洋公園了

不過今年唔係快票....

成晚先去得2個鬼屋><

 好唔抵!