死火!
軍情告急!
琴日開始第一道防線開始失守了!
因為...琴日我竟...竟然同佢地顳!
今日......雖然勉強守得下...但係好明顯防線已經失守!
估唔到佢地o既攻擊力係咁強架!
今日返到去,
反射地攞左嘈死人件褸著........
佢又攞左我o既=.=
然後然後............仲冇比返佢=.=
而且講野開始多左
唔得喇...咁落去會變返以前咁架....
唔得唔得
我要增加兵力
睇住黎啦!
剛剛去左返工
冇錯...又係為左頂王子
不過呢...
今日真係多野做到死
收檔o個時居然黎十幾張單
好喇...到我收左檔之後又黎7,8張單.......
哈
食「杏仁荼」(本公司o既術語....意思係咩?自己問我啦)啦
不過忙還忙
其實都幾有feel~
收檔o個時一齊吹水,一齊玩...
其實真係幾開心的!
最近,寂寞的感覺愈來愈濃了
明白我o既人就會知,除非有事,否則我唔會打比任何一個fd保粥
但係,咁做o既後果就係........寂寞感增加
唔知係唔係一拍過拖就會成日好想有女朋友o係身邊,好想聽,好想講d甜言蜜語
但係.....而家要聽都只可以講比自己聽,
都好o既,又可以講,又可以聽
到底,我而家變成一個咩人?
我以為,只要自己夠堅決,就乜都得
但係而家?
學校又開始有變化
愛情又開始頂唔住
到底係我唔夠堅決,
定係再堅決都係唔得?
雖然明白好快要考琴
但係我又唔甘心一個人o係屋企練琴
諗諗下
會唔會係自己o既要求高左
對人,對自己都係
學今日同姚妍講o個句
「死喇,我條底線好高牙」
唉
不過,或者可能係自己唔慣姐
睇多陣啦
可能慣左就冇事架喇
仲有...最近苦惱緊d野
有人11月1生日
雖然機會好好好微
但係佢可能會搵我
但係....咁o岩o個日又係校友日
我應該點揀
諗左好耐
對自己,對佢o既最好方法就係去校友日
因為咁樣我又唔會煩到佢
又唔會搞到自己又更掛住佢
見佢一日,我就會掛佢一個月
好辛苦牙.......唔通真係朋友都做唔成?
但係我又唔想
好白痴
明明知道佢搵我o既機會係一百億份之一
但係我居然不停咁苦惱.....................
冇錯......呢d就叫白痴
|