您已經停留了
嚇鬼的日記
我是誰!?
我是一隻愛上天使的吸血鬼!
qqklk
暱稱: 嚇鬼
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
那些電視這樣說
失望!
如此如此
冇癮
我的人生........沒有...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 11 月 6 日  星期四   清涼


2008-11-06 分類: 未分類

失敗!

可惡!

考琴o個時唔應該咁緊張!



2008 年 10 月 26 日  星期日   晴天


一個星期 分類: 未分類

今日已經係26號了

好快就要考琴喇...

好緊張!

而家好多野都係一般般

好驚唔合格牙......

help!!!!!!!!

今日去左同三媽食飯,

因為係佢生日...

呵呵三媽,生日快樂!

 

 

琴日同左傑特哥去左睇戲,笑死

之後同王子(9x)+牙猫(猫x)+姚妍+anna去左北角碼頭hea

好對唔住牙...

我掛住講電話...................

不過呢...

最近好似有d野o係我地幾個之間

希望係我多心啦

雖然明白台灣之旅已經不會兌現的了

但係至少有個承諾我會努力兌現

仲有

對唔住牙,三媽,

要您擔心

我應承你

我會戒煙的!



2008 年 10 月 24 日  星期五   晴天


不好了 分類: 未分類

死火!

軍情告急!

琴日開始第一道防線開始失守了!

因為...琴日我竟...竟然同佢地顳!

今日......雖然勉強守得下...但係好明顯防線已經失守!

估唔到佢地o既攻擊力係咁強架!

今日返到去,

反射地攞左嘈死人件褸著........

佢又攞左我o既=.=

然後然後............仲冇比返佢=.=

而且講野開始多左

唔得喇...咁落去會變返以前咁架....

唔得唔得

我要增加兵力

睇住黎啦!

剛剛去左返工

冇錯...又係為左頂王子

不過呢...

今日真係多野做到死

收檔o個時居然黎十幾張單

好喇...到我收左檔之後又黎7,8張單.......

食「杏仁荼」(本公司o既術語....意思係咩?自己問我啦)啦

不過忙還忙

其實都幾有feel~

收檔o個時一齊吹水,一齊玩...

其實真係幾開心的!

 

 

最近,寂寞的感覺愈來愈濃了

明白我o既人就會知,除非有事,否則我唔會打比任何一個fd保粥

但係,咁做o既後果就係........寂寞感增加

唔知係唔係一拍過拖就會成日好想有女朋友o係身邊,好想聽,好想講d甜言蜜語

但係.....而家要聽都只可以講比自己聽,

都好o既,又可以講,又可以聽

到底,我而家變成一個咩人?

我以為,只要自己夠堅決,就乜都得

但係而家?

學校又開始有變化

愛情又開始頂唔住

到底係我唔夠堅決,

定係再堅決都係唔得?

雖然明白好快要考琴

但係我又唔甘心一個人o係屋企練琴

諗諗下

會唔會係自己o既要求高左

對人,對自己都係

學今日同姚妍講o個句

「死喇,我條底線好高牙」

不過,或者可能係自己唔慣姐

睇多陣啦

可能慣左就冇事架喇

仲有...最近苦惱緊d野

有人11月1生日

雖然機會好好好微

但係佢可能會搵我

但係....咁o岩o個日又係校友日

我應該點揀

諗左好耐

對自己,對佢o既最好方法就係去校友日

因為咁樣我又唔會煩到佢

又唔會搞到自己又更掛住佢

見佢一日,我就會掛佢一個月

好辛苦牙.......唔通真係朋友都做唔成?

但係我又唔想

好白痴

明明知道佢搵我o既機會係一百億份之一

但係我居然不停咁苦惱.....................

冇錯......呢d就叫白痴

 



2008 年 10 月 23 日  星期四   晴天


牙... 分類: 未分類

今日真係累死人了.....

一d精神都冇.......

接近冇訓過

返到學校,真係得個撐字

今日個嘈死人仲攞埋我銀包.....................

仲有心理學本note牙...

不過講開而講

其實佢個樣都唔太差o既...

只不過係稍為嘈左d,浮誇左d姐

唉唉唉

剛剛先做完了心理學份功課

總算放下了心頭大石石石石石

不過仲有吶喊

牙!help!

剛剛睇左小學d相....

好有感觸........

亦都好多回憶

見到以前好好朋友o既家姐入左校友會

我即刻比個訊息問下佢細路(我個fd)點

好期待佢o既答覆牙...

唔知,有冇機會再見到佢呢?



2008 年 10 月 22 日  星期三   晴天


分類: 未分類

今日終於買左書了....

咁聽日就唔使上堂冇野做啦~

不過呢...

今晚有波睇

但係2:35

點算....

到底睇唔睇好..而家都12點幾了

牙牙牙