哇哇哇
最近凍左好多牙!
呵呵
不過呢d先係我最中2o既天氣丫ma
呵
琴日呢
同左牙哥出街
原先去銅鑼wan o既woodland度睇o既
佢就買左條lee o既牛,好似係白馬毛
都要成1400蚊........
之後o個度有人話tst有間新o既d野超平
咁我地就拿拿聲去喇
點知...
d好野一早比人清哂
最後得返3條頸巾係有牌子的
一條淺藍westwood,一條黑westwood同一條灰polo
不過真係超抵!
350咋!
所以我買左條淺藍westwood,牙哥就買左條polo
之後佢仲買左2件band tee,一件裇,一件外套同一條bell
呵呵
加加埋埋都係一千四百幾咋!
爽!
前幾日開始執銀包d野
發現左一張腿哂色o既戲飛
原來....係上年12月31日o既「投名狀」
第一次同佢去睇戲
不過就多個人(樞)
點都好啦
如果可以.....我想每年都同佢睇一次戲
不過理所當然啦
答覆就梗係睇下點啦xd....
不過唔緊要!
我信佢會同我睇的!
仲有......
聽住喇寶寶
你中唔中2我係你o既選擇
我唔會逼你o既
o個d野係同你講下笑o既姐
而我日記打o既野只不過係抒發情緒
妳唔使咁介懷o既
所以呢
我只係想你當我係朋友就夠架喇
但係如果有一日妳回心轉意
我都係會等妳的....
不過有o個一日先算啦
|