HALO!!你好.....歡迎呀!!請慢慢欣賞我個BLOG啦^^
*傻婷".....{傻戀..."}(你係我既)Blog主:小婷^^
~~~- -
心情:T^T
我想問你:
點解:...??
 
E+諗起你...-3-
我好...>3<"
 
話比聽你呀:
但係.....-3-"
唉.....
如果你鐘意我既話...
T^T
PS:^^....
SHU~~.....
T^T...~~
心~~~~~~KISS~~~
我想同你講:我愛你.....>3<"^^
最後.....我希望我可以~~~~~
..........SMILE~~
~~唔該.....
BY:小婷
qqplau
暱稱: *牙婷"
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
T^T
T^T我好慘呀~~
SoR~~呀A__A"
又哭-3-"
悶悶~~~
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
qqplau
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 70
今日人氣: 0
累積人氣: 1172
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 1 日  星期四   晴天


鬆哂~ 分類: 未分類

 今日終於UT完啦~~

成個人都鬆哂......

今日仲去左天網打左二個鐘機-V-"

之後又同牙君去左大快活食野TIM^^

跟住又送埋牙君去搭車...

先返屋企^^

沿路仲一路同牙君傾電話~~

連續4日既UT完啦~~~

好開心^^

聽日放假....

好野~~~~

放假萬歲^^

 

2007 年 10 月 30 日  星期二   晴天


羅爆.... 感動 分類: 未分類

 今日我好"羅"呀

唉...我諗大家遲D都會知嫁啦....

所以我就係E道講左比你地聽先........

我今日考試都好地地...

到左放學果時.....

咁就好似平時咁行去放學啦....

到左過馬路果時到冇咩野...

因為班男仔係前面...

牙X{因為私人理由唔講得....}

牙X就拉著我過馬路{跑著咁過}

熟我既人都知...

我對鞋好容易甩....

咁過左馬路....

牙X就自己跑...唔理我T^T

咁對鞋又岩岩甩左...

跟住又跑緊喎- -

諗住返返去後面果時....

就成個趺左落地T^T

個人係前面...對鞋係後面T^T

咁D男仔就係到笑....

咁我就去返後面著返對鞋...

跟著又見到後面D女仔係到笑喎T^T

咁著返對鞋就繼續行啦.....

一路行就一路聽到笑聲

跟著我睇下我隻手.....=O="

有5塊肉係到流血呀T^T痛....

本來我約左牙X去M記食野既......

咁我就係佢樓下等佢...

一路等佢就一路睇著自己既傷口...

我果時痛到係佢屋企樓下狂哭呀T^T.....

過左一陣...

接到佢既電話...'

佢話佢牙媽唔比佢出去食喎.......

唉....突然覺得世界好灰呀T^T.......

跟住又一路行一路哭T^T

咁跟住隻手又係到狂流血喎...

咁就去左7仔去買左盒膠布.....

隻手又係到流緊血....

點貼膠布呀?

咁所以去左M記到貼.....

坐低左....

又開唔到盒膠布喎- -

之後用口咬先咬開左個盒- -

之後又要撕開佢喎...T^T

唉....

之後又係用口....

足之用口貼哂D膠布-V-"

唉...好痛呀...整親個隻仲要係右手TIM

聽日又要考試....都唔知點算呀T^T

我打算聽日唔返學呀

睇下聽日隻手點啦....

可能返掛......

唉...聽日返學都預左比人笑嫁啦....

唉T^T....冇心機再寫BLOG啦.....

隻手好痛T^T

8

 

2007 年 10 月 26 日  星期五   晴天


隻手腫哂- - 感動 分類: 未分類

 唉!!....

前果幾日打排球

E次係我第1次join排球隊

{我唔識打嫁- -}

咁星期二就係排球練習啦

咁一開始我唔識打.........

就亂咁打......

都唔知自己打到邊到..- -

MRS.CHIN{佢教我地練排球!!}

話D師姐要同我地練排球喎!!

仲要係續個練TIM- -

{死啦!!~我都唔識打.....點算呀- -}

咁跟住

好衰唔衰....

第2個就叫我啦{仲有一個唔識打既陪我^^}- -

咁跟住就出去打啦......

打完之後....

個師姐話我唔識打....{果個同學都係-V-"}

咁就去左一邊練

咁學學下...

我慢慢識打啦-V-"

咁跟住學姐話:

得啦!!!你有進步....你返去練啦^^

咁見到佢地練緊....

SO我同另外果個同學就搵個位坐啦~~~

點知- -

都未坐低.....

就比另外一個師姐叫左出去練

- -無奈{果時我發現自己隻手有D腫腫地}

咁好啦...練完第二次就返去個位到休息!!

點知.....

我果時隻手已經爆左少少微絲血管T^T

點知....坐左未夠一分鐘....就比人叫左出去練

哈哈.....今次我進步左好多啦^^

仲比之前D師姐讚TIM^^

跟住練完....

又返番落個位到...

我睇下自己隻手- -

已經成隻手爆哂微絲血管T^T

仲有D整到流血T^T

勁痛!!~~~

E+呀!!!都未好返T^T勁痛!!~~嗚嗚!~

2007 年 10 月 21 日  星期日   晴天


心聲 分類: 未分類

 E D係我既心聲呀> <

你地可以借黎放系MSN到嫁!!


.`◆在你眼中  [[她]]*  永遠比我好_____
.▂▃▄該放棄嗎 ?!﹜
.___只有和你1起;.  我才會應到幸福♥

.*::,   我倆是什麼關係◈

.!×* 只是盲目的愛下去...- }*
.*失戀經歷太多-  什麼的愛情能容下我-).

.`♥暗戀;.,,
.[[我愛你 - 這三字,,   __威力太大 }      `'.我受不起◇
.*﹏不要待我太好` !       *♣  我怕..     我會. 愛上你 ̄

.♡花心﹎
.★▫單純的愛;

.`'天下之大___    [; `我不相信找不到,, 1個真心愛我的人\/\

.為了你●`  ,,值得要生要死嗎?! = ]
.*☆也許在你心裡我根本沒什麼重要___
.【就算我哭,    *誰都不會為我心痛.】

.`___只想   你. 在我身旁,,★*
.====]]你心中只有她`       我-)  永遠, 不能代替她的地位﹏

.[那個承諾-   ?!` 1開始已經不存在. ,,只是我不肯接受現實■!*
愛♥  的只是 -回憶中的你☆﹍
█!×為你付出太多____      `☆怎麼我會這樣傻?! ,,
.♤,,你會喜歡1個平凡的我嗎!? -)`
.◆受過傷﹍  !]] 便不會再輕易再愛 ▫  ! *   
.♥`!愛情 】    ,,這玩意-  我* 玩不起_____
.____□,, 傻傻的我     *( - 竟愛上花心的你?! ]]],,
.[[;.,,每人也期待有1場刻骨銘心的愛﹏    *!◈  
. {[★`,為何只懂喜歡你____?!
.○`逃避﹏ 

.-[原來__   你'` *就是我的死穴,,
.♣__,,不能大聲向全世界說愛我嗎?![-  

 .*`'看到你跟她1起. _____×╳心頭不禁湧起酸酸的感覺∞
.`!*我不希罕你的愛﹏ 

.`[[×"沒有你在身旁.    ,,難道我不會照常生活嗎?! ;[
.`'|!不期然的想念',    ;`不知不覺淚流下[-   
我知道_____        我還喜歡你♥.
.︼離開;   〖 對我來說是傷心,,     '`  對你來說是解脫吧*___

!|`♥世上真的有真愛這兩字嗎??》*
.`!回憶﹏      *是傷心還是快樂?!◇*


.`'`*難道我永遠也是只有單戀◆` ?!
暫時係禁多先........下一次再POS過^^

 

 

 

唔好對我咁好{續} 分類: 未分類

 繼續....其實未講完嫁

琴日咪同佢玩MSN......

其實有一段野冇講嫁^^

佢咪問我係唔係鐘意佢...

咁之後......

佢問......

咁佢係邊個姐.....

我話:你唔識果個人嫁

佢話:我一定要知佢係邊個

我話:你做咩要問咁多姐

佢話:我唔係唔開心> <

佢又話:你話比我聽可能會幫到你

我話:你又知我唔開心

你我話:你做咩要咁關心我姐

佢話:都話我唔想你唔開心

我話:咁你做咩唔想我唔開心呀?

佢話:因為我.........

我話:?

佢話:唔知

- -E一刻好無奈!!

唉!!寫住咁多先^^

88!!~