HALO!!你好.....歡迎呀!!請慢慢欣賞我個BLOG啦^^
*傻婷".....{傻戀..."}(你係我既)Blog主:小婷^^
~~~- -
心情:T^T
我想問你:
點解:...??
 
E+諗起你...-3-
我好...>3<"
 
話比聽你呀:
但係.....-3-"
唉.....
如果你鐘意我既話...
T^T
PS:^^....
SHU~~.....
T^T...~~
心~~~~~~KISS~~~
我想同你講:我愛你.....>3<"^^
最後.....我希望我可以~~~~~
..........SMILE~~
~~唔該.....
BY:小婷
qqplau
暱稱: *牙婷"
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
T^T
T^T我好慘呀~~
SoR~~呀A__A"
又哭-3-"
悶悶~~~
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
qqplau
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 70
今日人氣: 0
累積人氣: 1177
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 1 日  星期日   晴天


bb 鬱悶 分類: 未分類

今日係我表姐個bb

生左世2個月既大日子

但係自從

bb出左世之後

我就唔好過啦

家人唔理我

又成日shout at me

但係對住佢就

低聲下氣

我好無奈

心諗:

點解我要比人罵

而佢可以咁好

我屋企人

有時

要刻意開冷氣比佢

但我話要開

就話:

浪費電力.

咁涼開咩冷氣呀

但係佢又一樣

開冷氣比呀b

我唔明

點解佢涼得

我唔涼得

你地話佢地係唔係偏心??

""同埋.

佢生日係5月1日

年年都係假期

但我就係9月1日

年年都要返學

e日仲係開學既日子呀

呀b又係金豬

= ="

咩都係佢威哂啦

而我就係一個*臨記*

哼!

最難忘既一日 感動 分類: 未分類

琴日係謝師宴

真係好難忘

係六年最難忘既一日

第一次

真正認識到

咩叫橫不講理

d人冷血嫁

可以把人

所付出既時間

心血

全部浪費

而佢地就好開心

係到唱歌

雖然

e件事唔係發生係我身上

不過我都有cry

到左今日起身

發現對眼好腫

好痛

= ="

 

 

 

Happy day 開心 分類: 未分類

今日

終於成立左

我自己既blog啦

因為同學既關係(因為佢地大部分都有^^)

我終於可以做一個自己既blog啦

e個blog係我花左好多心機整出黎

so我hope大家可以細心欣賞我既blog啦

唔好令我失望呀!!~^(oo)^~