HALO!!你好.....歡迎呀!!請慢慢欣賞我個BLOG啦^^
*傻婷".....{傻戀..."}(你係我既)Blog主:小婷^^
~~~- -
心情:T^T
我想問你:
點解:...??
 
E+諗起你...-3-
我好...>3<"
 
話比聽你呀:
但係.....-3-"
唉.....
如果你鐘意我既話...
T^T
PS:^^....
SHU~~.....
T^T...~~
心~~~~~~KISS~~~
我想同你講:我愛你.....>3<"^^
最後.....我希望我可以~~~~~
..........SMILE~~
~~唔該.....
BY:小婷
qqplau
暱稱: *牙婷"
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
T^T
T^T我好慘呀~~
SoR~~呀A__A"
又哭-3-"
悶悶~~~
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
qqplau
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 70
今日人氣: 0
累積人氣: 1173
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 21 日  星期日   晴天


唔好對我咁好!!!!! 分類: 未分類

 XXX{同我好熟既人..應該都知佢係邊個}

琴日...

我同佢玩MSN...

之後....

佢問我.....

:你係唔係鐘意我!!

咁正常反應都係答

:唔係....係另外一個人!!!

跟住.....

佢就話:

要講真話喎.......

咁唔通真係講真話咩...

咁我就繼續講...

都話唔係鐘意你囉!!

跟住佢話:

好!唔彩你.....

- -

咁我就話:

咪唔好彩囉...又冇人叫你理!!!!

咁跟住我地就冇講野!!

過左一陣...

佢就話:

打比我LA

{- -突然間叫我打比佢.....咩事呀???}

咁我就問佢:

做咩要打比你先

跟住佢就話:

你打比我先!!

我問左好多次E條問題

但係佢都係答返我E個答案- -

過左一陣....

我終於頂佢唔順..話:

好啦!打比你啦!

跟住就同佢傾電話!!!

唉!!

原來係叫我+佢個團{勁舞- -}

仲以為係咩TIM^^

跟住就一路傾一路傾

突然間佢話:

好好睇

我都未講咩好好睇

佢就話叔比狗好好睇- -

佢都咁大個人啦

仲睇E D咁低B既野- -

唉!!!!

跟住再傾多一陣...

就收線啦^^

2007 年 10 月 18 日  星期四   晴天


唉!!!心情複雜!! 不安 分類: 未分類

       戀愛事件BLOG!-3-"

E排中學出現左

好多既緋聞.....

E+等我話比你知啦

:

林嘉怡+鄭少"倫"

謝佩湄+林嘉明

鄭俊軒+陳凱莉

余慧明+王"偉"程

林嘉明+黃鈺沂{林嘉明一腳踏多船呀^^}

羅樂歡+陳"浩""賓"

暫時係諗到場咁多咋....

SO寫住咁多先啦^^

2007 年 9 月 30 日  星期日   晴天


分手!! 感動 分類: 未分類

 我係勁舞有個老公

今日我決定左同佢.....

分手!

同佢一齊好辛苦

唔好講開心

定唔開心

只係講辛苦....

都........唉!

唔知點講好!

總之同佢一齊咁耐

就辛苦咁耐

我好後悔

當初

同佢結左婚!!!

好衰唔衰

同佢結婚

有咁多男仔

我唔結

結左佢!!!

我好後悔呀!

如果當我冇同佢結

就好啦

如果當初佢....

佢冇出現過就好啦!!!

天呀!!!

點解

點解我要鐘意左一個唔應該鐘意既人呀!!!!!!!

整CAKE 愉快 分類: 未分類

 哈哈!!

我星期一去沙田呀!

點解?

哈哈

因為去一個小學同學屋企

整CAKE囉

點解要整CAKE?

因為星期二LUNCH TIME返小學....

探老師

SO..........

個小學同學話要整個CAKE比老師

本身佢話整南瓜CAKE嫁!

不過我話我唔鐘意食(好難食嫁!!)

仲有D人係對南瓜敏感!!

SO....

我叫佢唔可以整南瓜CAKE

咁佢問我整咩好

咁我就即刻上網搵D食譜比佢啦

跟住最後就決定整藍莓CAKE

因為我同佢都好鐘意食^^

同埋我諗都冇人唔食藍莓嫁啦

....同埋藍莓CAKE係唔係好過南瓜CAKE先!!

跟住傾下傾下.....

話買咩材料呀.........

買咩用具呀................

跟住好搞野......

跟住佢問我識唔識整CAKE==

我答佢   識呀

跟住佢話........我唔識呀

= =跟住我話佢  搞錯呀!唔識整就唔好整啦!

跟住佢竟然答我! 得啦.....咁你黎整咪得囉!!

= = 點解E+要我整= =+唉!!!

跟住最後就變左E+既

星期一我去佢屋企整CAKE= =

唉!!!

無奈!!!!

比D意見呀!!!!唔該!!!##

唉!無奈!!! 感動 分類: 未分類

 話樣野比你地知呀!!

前晚有個人無啦啦+左我msn

..............

之後

到琴晚

我同我個小學同學同果個唔知邊個

傾計.......

咁過左一陣

我個小學同學要訓

所以佢唔傾得

佢off左之後

又無啦啦果個人add我

之後我問佢係邊個啦!

跟住就係咁講.......

你....

跟住我再問佢係邊個....

跟住佢又係話我你...

果時我好無奈....

再問多佢幾次.....

佢又係咁答.................................

最後......

我話你唔講我點知你係邊個呀

如果我知道你係邊個.........

我講都未講完

佢就話.........

你唔好理我係邊個....

總之我

我要訓啦

我愛你.88

= =

我好無奈咁睇住佢走= =

你地話佢係唔係好奇怪呀

唉.............................

你地可唔可以比d意見我呀!!!

唔該!!T^T....!